• تهران، خیابان ظفر، خیابان مصدق (نفت) شمالی، کوچه دامغانی، پلاک۳۸، واحد ۲
  • ۰۹۱۲۱۹۳۲۴۲۸ || ۰۲۱۲۲۲۲۱۸۶۷ || ۰۲۱۲۶۴۱۳۷۶۳
  • تهران، خیابان ظفر، خیابان مصدق (نفت) شمالی، کوچه دامغانی، پلاک۳۸، واحد ۲
  • ۰۹۱۲۱۹۳۲۴۲۸ || ۰۲۱۲۲۲۲۱۸۶۷ || ۰۲۱۲۶۴۱۳۷۶۳ ||

بهترین وکیل بین الملل در تهران

بهترین وکیل بین الملل در تهران را در موسسه حقوقی صلح صدرا جستجو نمایید.

با توجه به تفاوت های فرهنگی و سبک زندگی و تعریف ارزش در جوامع مختلف، امور حقوقی و قوانین داخلی کشورها با یکدیگر فرق دارند. همچنین روند پیگیری به پرونده های حقوقی در دادگاه ها نیز تفاوت های چشمگیری دارد و ساز و کارها متناسب با همان کشور تعریف شده اند. مشکلات حقوقی بسته به محل وقوع جرم و تابعیت افراد و نوع جرم ارتکابی، تعیین می شود. که طبق قوانین کدام کشور به آن ها رسیدگی گردد.

لذا استخدام وکیل بین المللی که علاوه بر آشنایی و تسلط بر قوانین کشور ایران، به قوانین بین المللی نیز احاطه داشته باشد. از اهمیت بالایی برخوردار است. در این مقاله با دفتر وکالت حقوقی صلح صدرا همراه شوید. تا برای تشخیص نیاز خود مبنی بر وکیل داخلی یا وکیل بین المللی 

وکیل بین الملل در تهران

وکیل بین الملل در تهران یکی از مهمترین حقوق اساسی در محاکم بین المللی است. محاکم بین ‏المللی اعم از کیفری، مدنی و حقوق بشری که با هدف احقاق حق افراد و نهادهای بین المللی از قبیل تعقیب مجرمین و مجازات آنها برای دستیابی به صلح و امنیت تاسیس شده اند. حق دسترسی به وکیل بین المللی را به رسمیت شناخته اند.

بنابراین در سطح جهانی، اجماعی در زمینه رعایت حق دسترسی به وکیل بین المللی وجود دارد. در بسیاری از محاکم بین المللی از قبیل دیوان دادگستری بین المللی، دیوان کیفری بین المللی، دادگاه اروپایی حقوق بشر، دادگاه امریکایی حقوق بشر و … حق داشتن وکیل برای طرفین دعوا به رسمیت شناخته شده است. در واقع، دسترسی به عدالت یک اصل اساسی در حاکمیت قانون است. در صورت عدم دسترسی به عدالت، مردم نمیتوانند صدای خود را بشنوند. حقوق خودشان را اعمال می کنند.

در همین راستا، فعالیت های سازمان ملل متحد در حمایت از تلاش های کشورهای عضو برای اطمینان از دسترسی به عدالت، جزء اصلی تلاش برای حاکمیت قانون است.

توانمند سازی فقرا و حاشیه نشینی برای یافتن پاسخ و درمان برای بی عدالتی؛ بهبود حقوق قانونی، آگاهی حقوقی و کمک قانونی؛ رسیدگی به چالش های موجود در بخش قضائی مانند خشونت پلیس، شرایط زندان های غیر انسانی، بازداشت طولانی مدت قبل از محاکمه و عدم مجازات عاملان خشونت جنسی و جنسیتی و سایر جنایات مربوط به جنگ های جدی؛ و تقویت ارتباط بین ساختارهای رسمی و غیر رسمی در سطح بین المللی از موارد توجیه حقوقی حضور وکیل بین المللی در تهران در محاکم بین المللی است.

بهترین وکیل بین الملل در تهران - صلح صدرا

وکالت بین الملل در تهران

یکی از مهمترین موضوعات در وکالت بین الملل در تهران تشخیص تعارض محاکم و تعارض قوانین است. گرچه حل این گونه تعارض ها در تخصص حقوق بین الملل خصوصی است. ولی نقش وکیل بین المللی در توسعه حقوق بین الملل خصوصی غیر قابل انکار است. در واقع، وکیل بین المللی با مطالعه منابع حقوقی بین المللی تشخیص می دهد. که کدام قانون یا کدام محکمه می تواند صلاحیت داشته باشد. و بر اساس آن مشاوره حقوقی لازم را ارایه می نماید.

موسسه حقوقی بین الملل صلح صدرا

موسسه حقوقی داوری بین الملل صلح صدرا به عنوان بهترین وکیل بین الملل در تهران همانطور که از نامش پیداست در زمینه ارائه خدمات حقوقی بین المللی به شما عزیزان کمک می کند. در حال حاضر تعداد زیادی از ایرانیان به دلایل مختلف مانند پناهندگی، مهاجرت، اقامت موقت و … در خارج از ایران زندگی می‌کنند و به دریافت مشاوره حقوقی تلفنی و حضوری و پیگیری امور در مراجع قضایی و اداری نیازمندند.

بهترین وکیل بین الملل - صلح صدرا

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقالات مرتبط

وکیل انتقال سرقفلی
...

وکیل انتقال سرقفلی

وکیل انتقال سرقفلی یک حقوقدان حرفه‌ای است که تخصص خاص خود را در زمینه موارد مربوط به انتقال سرقفلی به ارمغان می‌آورد. این نوع ...
وکیل ملک و املاک
...

وکیل ملک و املاک

وکیل ملک و املاک به پرونده‌های مربوط به املاک و زمین رسیدگی می‌کند و در راستای احقاق حقوق موکل خود تلاش می‌کند. پرونده‌های ...