• تهران، خیابان ظفر، خیابان مصدق (نفت) شمالی، کوچه دامغانی، پلاک۳۸، واحد ۲
  • ۰۹۱۲۱۹۳۲۴۲۸ || ۰۲۱۲۲۲۲۱۸۶۷ || ۰۲۱۲۶۴۱۳۷۶۳
  • تهران، خیابان ظفر، خیابان مصدق (نفت) شمالی، کوچه دامغانی، پلاک۳۸، واحد ۲
  • ۰۹۱۲۱۹۳۲۴۲۸ || ۰۲۱۲۲۲۲۱۸۶۷ || ۰۲۱۲۶۴۱۳۷۶۳ ||

در این مقاله به مبحث وکیل ثبت شرکت در تهران و وکیل تایید مدارک در تهران می‌پردازیم:

وکیل ثبت شرکت در تهران

ثبت شرکت و تایید مدارک با کمک موسسه حقوقی صلح صدرا.

و برند از آن دسته از موارد مهم و اساسی است که نیاز به یک کارشناس تحصیلکرده و مجرب دارد. در ادامه به توضیحات راجب ثبت شرکت و تایید مدارک در این حوزه‌های کاری می‌پردازیم.موسسه حقوقی صلح صدرا در خدمت شما می‌باشد. برای مشاوره و تعیین وقت با ما تماس حاصل فرمایید.

 

در ادامه به انواع ثبت شرکت و برند می‌پردازیم:

  1. ثبت کلیه شرکت‌ها و مؤسسات غیر تجاری
  2. ثبت شرکت‌ها در مناطق آزاد تجاری
  3. ثبت شعب و نمایندگی‌های شرکت‌های خارجی
  4. ثبت کلیه تغییرات شرکت‌ها
  5. ثبت برند و لوگوی فارسی و لاتین
  6. اخذ کارت بازرگانی و جواز تأسیس
  7. اخذ انواع ISO

وکیل تایید مدارک در تهران

وکیل تایید مدارک در تهران با موسسه حقوقی داوری بینن الملل صلح صدرا میسر نمایید.اما چه خدماتی از سمت ما به شما انجام می‌پذیرد؟

کپی برابر اصل مدارک و پاسپورت به انگلیسی، سرتیفای مدارک، نوترایز و نوتاری پابلیک فرم ها و مدارک تحصیلی دانشجویان مهندسی، پزشکی، دندانپزشکی و با مهر و امضاء لاتین از کلیه خدماتی است که توسط موسسه ما به شما الحاق می‌شود.

کلیه خدمات کپی برابر اصل مدارک به انگلیسی

تایید و تصدیق فرم ها و مدارک به انگلیسی

سرتیفای مدارک، نوترایز و نوتاری پابلیک فرم ها و مدارک

افیدیویت (AFFIDAVIT) با مهر و تاریخ انگیسی

تایید و تصدیق کلیه مدارک تحصیلی دانشجویان مهندسی، پزشکی، دندانپزشکی و … با مهر و امضاء لاتین

گواهی امضاء و اثر انگشت به انگلیسی

که مورد تایید مراجع و دانشگاه های کشورهای امریکا، کانادا، انگلیس، استرالیا، دومینیکا، کشورهای اروپایی (آلمان، فرانسه، ایتالیا و …) و غیره… می باشد و توسط وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای مرکز و رییس موسسه حقوقی داوری بین الملل صلح صدرا مسعود اسلامی مهر با مهر لاتین و مشخصات انگلیسی انجا میپذیرد.

وکیل ثبتی در تهران

در حقیقت وکیل ثبت شرکت در تهران با تسلط کامل بر تمام مقررات و قوانین مربوط به ملک و همچنین قوانین جدیدالتصویب، با تجربه و کاردان، با داشتن دانش حقوقی و اشراف در زمینه ملکی، ثبتی بتواند حق و حقوق موکل را احیاء کند.

وکیل ثبتی در تهران وکیلی است که در دعاوی ثبتی فعالیت می نماید. و به صورت کامل به قوانین و مقررات ثبتی آشنایی کامل دارد. و با استفاده از علم و تجربه خویش می تواند قدم های محکم جهت احقاق حقوق و منافع موکل می دارد. وکیل ثبتی مستلزم دانش، تجربه و تخصص است. علی الخصوص در پرونده ها و موضوعات ثبتی که گاهی پیچیدگی هایی وجود دارد. که وکیل امور ثبتی با تجربه می تواند به موکل کمک کند.

افرادی که با مشکلات حقوقی ثبتی درگیر هستند. وکیل ثبت شرکت در تهران توانمند می تواند راهگشای آنها باشد در دفتر ما ابتدا پرونده و دلایل و خواسته دعوا توسط وکیل متخصص ثبتی و وکیل ملکی بررسی می شود. و پس از آن اقدام به تنظیم دادخواست صحیح با توجه به مدارک ارائه شده می گردد.

از مهم‌ترین دعاوی ملکی الزام به تنظیم سند رسمی ملک با انجام تشریفات مثل الزام به اخذ پایان کار و الزام به اخذ صورت مجلس تفکیکی، الزام به تأدیه ثمن، الزام به تحویل مبیع، رفع تصرف عدوانی، ممانعت از حق دعوای مزاحمت، خلع ید، تخلیه ید، فسخ مبایعه نامه، باطل کردن مبایعه نامه، تقسیم ملک مشاع، مطالبه خسارت وجه التزام ناشی از قراردادف معامله فضولی و …

 

بهترین وکیل ثبت در تهران

وکیل ثبتی در تهران با پیشینه‌ای درخشان در ارائه مشاوره‌های موثر حقوقی و انجام موفقیت آمیز پرونده‌های متعدد و بعضاً پیچیده دعاوی املاک، اراضی، مستغلات و آپارتمان‌ها، بهره‌مندی از دانش و علم روز، آشنایی کافی با قوانین و مقررات مربوطه، رویه مرسوم دادگاه‌ها و به پشتوانه رزومه‌ای قوی، بدون تردید بهترین و مطمئن‌ترین انتخاب شما بهترین وکیل در شرق تهران و در امور دعاوی ثبتی، خدمات حقوقی و ثبتی، مشاوره و وکالت در پرونده‌های ملکی، حقوقی، ثبتی، کیفری و دیگر پرونده‌های شما عزیزان با موضوعات گوناگون هستند.

دعاوی ثبتی وکیل ثبت شرکت در تهران از جهت ارزش و پیچیدگی جزو مهم ترین دعاوی حقوقی است. و ضرورت دارد افراد قبل از طرح این نوع دعاوی حتما با یک وکیل خوب برای دعاوی ثبتی و وکیل ثبتی خوب در تهران در زمینه قراردادها مشورت نموده و بعد از مشاوره حقوقی و انتخاب راه حل مناسب اقدام به طرح دعوا نمایند. البته بهتر است. که پیگیری و دفاع از دعوا را هم به یک وکیل خوب ثبتی در تهران بسپارید. و در صورت عدم امکان داشتن بهترین وکیل ثبتی در تهران می توانید. به طور مستمر در طول دادرسی با یک وکیل دعاوی و امور ثبتی مشاوره داشته باشید.

وکیل تایید و تصدیق مدارک و برابر اصل

تایید و تصدیق مدارک، ارائه خدمات و شرایط تایید اسناد و مدارک و برابر اصل کردن مدارک (نوترایز، گواهی امضاء، برابر اصل پاسپورت، سرتیفای مدارک، نوتاری پابلیک و …) با مهر انگلیسی توسط وکیل پایه یک دادگستری. عضو کانون وکلا مرکز و عضو کانون وکلا مرکز با بهره مندی از بهترین وکیل ثبت شرکت در تهران آماده ارائه خدمات ذیل به هموطنانی که قصد مهاجرت کاری، تحصیلی و سرمایه گذاری را داشته باشند. و نیاز به تایید اسناد و مدارک ( نوترایز، گواهی امضاء، برابر اصل پاسپورت، سرتیفای مدارک، نوتاری پابلیک و …) و برابر اصل کردن آنها توسط یک وکیل با مهر انگلیسی دارند.

خدمات وکیل تایید و تصدیق مدارک و برابر اصل

۱- تایید و برابر اصل کردن اسناد به انگلیسی احوال شخصیه شامل: شناسنامه، کارت ملی، گواهی فوت، گواهی تجرد، گواهی ولادت، سند ازدواج و طلاق، گواهی عدم سوء یشینه، کارت پایان خدمت، گواهی رانندگی و …

۲- اسنادها شامل: اسناد مالکیت و ارزیابی ملک، استعلامات ادارات ثبت اسناد و املاک، اسناد مالکیت وسایل موتوری، تعهدنامه، اقرارنامه، استشهادیه، احکام دادگاه ها و …

۳- مدارک تحصیلی و دانشگاهی ۴- گواهی آموزشی

۵- اساسنامه و اوراق شرکت ها، روزنامه رسمی، گواهی مالیاتی، بیمه نامه و …

۶- گواهی های کار از موسسات دولتی و خصوصی

۷- گواهی های متفرقه شامل: کارت واکسیناسیون، گذرنامه، قبوض آب برق و تلفن، موجودی حساب های بانکی و … کلیه مهرها (مهر شخص وکیل پایه یک و مهر برابر اصل) به انگلیسی می باشد.

جهت ارتباط با وکیل تایید و تصدیق مدارک و برابر اصل و انجام خدمات کپی برابر اصل انگلیسی، سرتیفای فرم ها، تایید مدارک، عکس و نشانی، تصدیق و گواهی امضاء به انگلیسی توسط وکیل پایه یک دادگستری، عضو کانون بین المللی وکلا مسعود اسلامی مهر مدیریت این مجموعه انجام می پذیرد. 

با وجود وکیل ثبت شرکت در تهران, اشخاص حقیقی یا حقوقی می‌توانند در قراردادها یا معاملات فی مابین توافق کنند. اختلافات داخلی یا خارجی موجود و یا حتی اختلافات و منازعات احتمالی را چه قبل از طرح دعوی و یا بعد از طرح آن در هر مرحله از دادرسی که باشد با تراضی طرفین از طریق داوری وکیل پایه یک دادگستری موسسه حقوقی بین الملل صلح صدرا حل و فصل نمایند.

وکیل نوترایز مدارک در تهران

نوترایز مدارک از جمله وظایف حقوقی وکیل دادگستری است که در حوزه حقوق و قوانین کشورها اهمیت بسیاری دارد. این فرایند انجام می‌شود تا مدارک و سند‌های قانونی رسمی را به صورت رسمی و معتبر تأیید کند و به طور قانونی قابل استفاده باشد. در این مقاله، به بررسی فرآیند نوترایز مدارک توسط موسسه حقوقی داوری بین الملل صلح صدرا با مدیریت مسعود اسلامی مهر وکیل پایه یک دادگستری  در تهران می‌پردازیم.

تعریف نوترایز مدارک

نوترایز مدارک  به معنای تأیید صحت و صداقت یک سند قانونی توسط یک وکیل دادگستری است. این فرآیند شامل بررسی دقیق سند و ارزیابی صحت و قانونی بودن آن است. وکیل دادگستری مسئولیت قانونی را بر عهده دارد تا در صورت لزوم، سند را نوترایز کند و به آن امضا و مهر خود را بر اساس قوانین مربوطه اعمال کند.

نقش وکیل دادگستری در نوترایز مدارک

وکیل دادگستری به عنوان یک حقوقدان و دارای دانش قانونی کافی، مهارت‌های لازم برای نوترایز مدارک را دارا می‌باشد. وکیل دادگستری در ابتدا مدرک مورد نظر را با دقت بررسی می‌کند و صحت و قانونی بودن آن را ارزیابی می‌کند. اگر مدرک توسط وکیل دادگستری معتبر شناخته شود، او قادر خواهد بود بر روی مدرک خود امضا و مهر خود را اعمال کند. این امضا و مهر وکیل دادگستری، تأییدیه قانونی برای صحت و قانونی بودن مدرک است.

نوترایز مدارک  در تهران

در شهر تهران، موسسه حقوقی داوری بین الملل صلح صدرا با مدیریت مسعود اسلامی مهر وکیل پایه یک دادگستری مجاز به نوترایز مدارک هستند و می‌توانند مدارک رسمی را با تأیید صحت قانونی، امضا و مهر خود را بر روی آن اعمال کنند. مسعود اسلامی مهر وکیل پایه یک دادگستری در تهران می‌تواند نقش مهمی در تأییدیه مدارک از جمله سند‌های رسمی، قراردادها، و وصیت‌نامه‌ها داشته باشد. این فرآیند باعث ایجاد اعتماد قانونی درباره صحت و قانونی بودن مدارک می‌شود و به مردم کمک می‌کند تا از آنها بهره‌برداری مطمئن‌تری داشته باشند.

وکیل سرتیفای مدارک در تهران 

وکیل سرتیفای مدارک در تهران به صورت قانونی مجاز است مدارک رسمی را سرتیفای کند. فرآینس سرتیفای مدارک به شرح زیر است:

  1. بررسی مدرک: وکیل پایه یک دادگستری در تهران در ابتدا مدرک را دقیقاً بررسی می‌کند. او به صحت و قانونی بودن مدرک مورد بررسی می‌پردازد و اطمینان حاصل می‌کند که مدرک رسمی و معتبر است.
  2. امضا و مهر: پس از بررسی و تأیید صحت مدرک، وکیل پایه یک دادگستری در تهران امضا و مهر خود را بر روی مدرک اعمال می‌کند. این امضا و مهر تأییدیه قانونی برای مدرک است و نشان می‌دهد که وکیل دادگستری به عنوان حقوقدان مجاز به تأیید صحت و قانونی بودن مدرک است.
  3. تاریخ و شماره ثبت: وکیل پایه یک دادگستری در تهران می‌تواند تاریخ و شماره ثبت مربوط به سرتیفیکیت را بر روی مدرک وارد کند. این اطلاعات نشان می‌دهند که مدرک در چه زمانی توسط وکیل سرتیفای شده است و مشخصات مربوط به ثبت مدرک را دربرمی‌گیرد.
  4. قابلیت تأیید: با اعمال سرتیفیکیت توسط وکیل پایه یک دادگستری، مدرک قابلیت تأیید قانونی بیشتری پیدا می‌کند. این به معنای این است که مدرک به عنوان یک سند رسمی و معتبر توسط مقامات و دیگر نهادهای قانونی به راحتی قابل قبول و قابل اعتماد است.

به طور کلی، سرتیفای مدارک توسط وکیل پایه یک دادگستری در تهران شامل بررسی، امضا و مهر، تاریخ و شماره ثبت و ایجاد قابلیت تأیید قانونی بیشتر مدرک است. این فرآیند باعث اطمینان حاصل می‌شود که مدارک رسمی توسط وکیل پایه یک دادگستری در تهران به درستی سرتیفای شده‌اند و معتبریت قانونی دارند.

وکیل نوتاری پابلیک در تهران

نوتاری پابلیک (یا نوتاری عمومی) یک فرآیند قانونی است که توسط یک وکیل دادگستری یا نوتری (که معمولاً وکیل است) انجام می‌شود. در این فرآیند، وکیل یا نوتری مسئولیت تأیید صحت و معتبریت مدارک را به عهده می‌گیرد.

نوتاری پابلیک شامل مراجعه به یک وکیل دادگستری یا نوتری مجاز، تحویل مدارک مورد نظر و درخواست برای صحت و معتبریت آنها است. وکیل دادگستری یا نوتری، مدارک را با دقت بررسی می‌کند و در صورت تأیید صحت و قانونی بودن آنها، امضا و مهر خود را بر روی آنها اعمال می‌کند. سپس با ارائه مدارک سرتیفای شده، یک سند رسمی و معتبر به شما تحویل می‌دهد.

نوتاری پابلیک عموماً برای مدارکی مانند قراردادها، سند‌های رسمی، وصیت‌نامه‌ها، اعلامیه‌ها و سایر مدارک حقوقی استفاده می‌شود. این فرآیند باعث ایجاد اعتماد قانونی درباره صحت و قانونی بودن مدارک می‌شود و به شما امکان استفاده راحت‌تر و اعتمادبخش‌تر از مدارک رسمی را می‌دهد.

وکیل افیداویت در تهران

افیداویت (Affidavit)  یک اظهارنامه یا اقرارنامه قانونی است که توسط شخصی تحت قسم یا سوگند سرافرازی می‌شود. در این اظهارنامه، شخص متعهد می‌شود که ادعاها، اقوال یا مطالبی که در آن ذکر شده است، صحت دارند و تحت تأثیر قسمی قرار می‌گیرد.

افیداویت معمولاً به صورت کتبی و با امضا شخص صادرکننده آن تهیه می‌شود. در این اظهارنامه، شخص به طور رسمی تأیید می‌کند که اطلاعات و اظهاراتی که در آن آمده، بر اساس حقیقت و صحت است و او آماده است که در صورت نقض این اظهارنامه، مسئولیت قانونی را به عهده بگیرد.

افیداویت در امور قانونی، دادگاهی و اداری استفاده می‌شود. این اظهارنامه می‌تواند به عنوان شواهد قانونی در دادگاه، درخواست‌های حقوقی و مسائل مربوط به تحقیقات و امور مالی استفاده شود. همچنین، افیداویت می‌تواند در قراردادها، روابط تجاری و مواردی که نیاز به تأیید صحت و قانونی بودن دارند، مورد استفاده قرار گیرد. وکیل در تهران می‌تواند افیداویت را انجام دهد. به عنوان یک حقوقدان حرفه‌ای، وکیل دارای صلاحیت قانونی برای تهیه و تنظیم افیداویت‌ها است. آنها می‌توانند شخص را در استناد به قسم و سوگند برای تأیید صحت واقعیت اظهارنامه‌ها و اطلاعاتی که در آنها آمده، هدایت کنند. 

وکیل تایید مدارک 

موسسه حقوقی داوری بین الملل صلح صدرا با مدیریت مسعود اسلامی مهر وکیل پایه یک دادگستری در تهران ، با داشتن دانش قانونی و تخصص لازم، قادر است افیداویت‌های مختلف را برای موارد حقوقی، دادگاهی، قراردادی و سایر موارد تهیه و تنظیم کند. آنها مسئولیت قانونی افیداویت را به عهده می‌گیرند و به صحت و قانونی بودن آنها تأکید می‌کنند. بنابراین، اشخاص می‌توانند با مراجعه موسسه حقوقی داوری بین الملل صلح صدرا با مدیریت مسعود اسلامی مهر وکیل پایه یک دادگستری به در تهران، درخواست انجام افیداویت خود را مطرح کرده و  می‌توانیم به او در تهیه و تنظیم این اظهارنامه قانونی کمک کند.

نتیجه‌گیری

نوترایز ، سرتیفای و افیداویت و ثبت شرکت مدارک توسط موسسه حقوقی داوری بین الملل صلح صدرا با مدیریت مسعود اسلامی مهر وکیل پایه یک دادگستری در تهران به عنوان یک فرآیند حقوقی مهم و اساسی، به مردم اطمینان می‌دهد که مدارک رسمی آنها صحت و قانونی دارند. وکیل پایه یک دادگستری با دانش قانونی خود و مهارت‌های لازم، تأییدیه قانونی برای مدارک را ارائه می‌دهد و مردم را در انجام معاملات حقوقی و قانونی تسهیل می‌کند. از این رو، تأکید بر اهمیت نوترایز مدارک و نقش وکیل دادگستری در این فرآیند در تهران لازم است.

 

وکیل تایید و تصدیق مدارک و برابر اصل

تایید و تصدیق مدارک، ارائه خدمات و شرایط تایید اسناد و مدارک و برابر اصل کردن مدارک (نوترایز، گواهی امضاء، برابر اصل پاسپورت، سرتیفای مدارک، نوتاری پابلیک و …) با مهر انگلیسی توسط وکیل پایه یک دادگستری. عضو کانون وکلا مرکز و عضو کانون وکلا مرکز با بهره مندی از بهترین وکیل ثبت شرکت در تهران آماده ارائه خدمات ذیل به هموطنانی که قصد مهاجرت کاری، تحصیلی و سرمایه گذاری را داشته باشند. و نیاز به تایید اسناد و مدارک ( نوترایز، گواهی امضاء، برابر اصل پاسپورت، سرتیفای مدارک، نوتاری پابلیک و …) و برابر اصل کردن آنها توسط یک وکیل با مهر انگلیسی دارند.

خدمات وکیل تایید و تصدیق مدارک و برابر اصل

۱- تایید و برابر اصل کردن اسناد به انگلیسی احوال شخصیه شامل: شناسنامه، کارت ملی، گواهی فوت، گواهی تجرد، گواهی ولادت، سند ازدواج و طلاق، گواهی عدم سوء یشینه، کارت پایان خدمت، گواهی رانندگی و …

۲- اسنادها شامل: اسناد مالکیت و ارزیابی ملک، استعلامات ادارات ثبت اسناد و املاک، اسناد مالکیت وسایل موتوری، تعهدنامه، اقرارنامه، استشهادیه، احکام دادگاه ها و …

۳- مدارک تحصیلی و دانشگاهی ۴- گواهی آموزشی

۵- اساسنامه و اوراق شرکت ها، روزنامه رسمی، گواهی مالیاتی، بیمه نامه و …

۶- گواهی های کار از موسسات دولتی و خصوصی

۷- گواهی های متفرقه شامل: کارت واکسیناسیون، گذرنامه، قبوض آب برق و تلفن، موجودی حساب های بانکی و … کلیه مهرها (مهر شخص وکیل پایه یک و مهر برابر اصل) به انگلیسی می باشد.

جهت ارتباط با وکیل تایید و تصدیق مدارک و برابر اصل و انجام خدمات کپی برابر اصل انگلیسی، سرتیفای فرم ها، تایید مدارک، عکس و نشانی، تصدیق و گواهی امضاء به انگلیسی توسط وکیل پایه یک دادگستری، عضو کانون بین المللی وکلا مسعود اسلامی مهر مدیریت این مجموعه انجام می پذیرد. 

با وجود وکیل ثبت شرکت در تهران, اشخاص حقیقی یا حقوقی می‌توانند در قراردادها یا معاملات فی مابین توافق کنند. اختلافات داخلی یا خارجی موجود و یا حتی اختلافات و منازعات احتمالی را چه قبل از طرح دعوی و یا بعد از طرح آن در هر مرحله از دادرسی که باشد با تراضی طرفین از طریق داوری وکیل پایه یک دادگستری موسسه حقوقی بین الملل صلح صدرا حل و فصل نمایند.

وکیل نوترایز مدارک در تهران

نوترایز مدارک از جمله وظایف حقوقی وکیل دادگستری است که در حوزه حقوق و قوانین کشورها اهمیت بسیاری دارد. این فرایند انجام می‌شود تا مدارک و سند‌های قانونی رسمی را به صورت رسمی و معتبر تأیید کند و به طور قانونی قابل استفاده باشد. در این مقاله، به بررسی فرآیند نوترایز مدارک توسط موسسه حقوقی داوری بین الملل صلح صدرا با مدیریت مسعود اسلامی مهر وکیل پایه یک دادگستری  در تهران می‌پردازیم.

تعریف نوترایز مدارک

نوترایز مدارک  به معنای تأیید صحت و صداقت یک سند قانونی توسط یک وکیل دادگستری است. این فرآیند شامل بررسی دقیق سند و ارزیابی صحت و قانونی بودن آن است. وکیل دادگستری مسئولیت قانونی را بر عهده دارد تا در صورت لزوم، سند را نوترایز کند و به آن امضا و مهر خود را بر اساس قوانین مربوطه اعمال کند.

نقش وکیل دادگستری در نوترایز مدارک

وکیل دادگستری به عنوان یک حقوقدان و دارای دانش قانونی کافی، مهارت‌های لازم برای نوترایز مدارک را دارا می‌باشد. وکیل دادگستری در ابتدا مدرک مورد نظر را با دقت بررسی می‌کند و صحت و قانونی بودن آن را ارزیابی می‌کند. اگر مدرک توسط وکیل دادگستری معتبر شناخته شود، او قادر خواهد بود بر روی مدرک خود امضا و مهر خود را اعمال کند. این امضا و مهر وکیل دادگستری، تأییدیه قانونی برای صحت و قانونی بودن مدرک است.

نوترایز مدارک  در تهران

در شهر تهران، موسسه حقوقی داوری بین الملل صلح صدرا با مدیریت مسعود اسلامی مهر وکیل پایه یک دادگستری مجاز به نوترایز مدارک هستند و می‌توانند مدارک رسمی را با تأیید صحت قانونی، امضا و مهر خود را بر روی آن اعمال کنند. مسعود اسلامی مهر وکیل پایه یک دادگستری در تهران می‌تواند نقش مهمی در تأییدیه مدارک از جمله سند‌های رسمی، قراردادها، و وصیت‌نامه‌ها داشته باشد. این فرآیند باعث ایجاد اعتماد قانونی درباره صحت و قانونی بودن مدارک می‌شود و به مردم کمک می‌کند تا از آنها بهره‌برداری مطمئن‌تری داشته باشند.

وکیل سرتیفای مدارک در تهران 

وکیل سرتیفای مدارک در تهران به صورت قانونی مجاز است مدارک رسمی را سرتیفای کند. فرآینس سرتیفای مدارک به شرح زیر است:

  1. بررسی مدرک: وکیل پایه یک دادگستری در تهران در ابتدا مدرک را دقیقاً بررسی می‌کند. او به صحت و قانونی بودن مدرک مورد بررسی می‌پردازد و اطمینان حاصل می‌کند که مدرک رسمی و معتبر است.
  2. امضا و مهر: پس از بررسی و تأیید صحت مدرک، وکیل پایه یک دادگستری در تهران امضا و مهر خود را بر روی مدرک اعمال می‌کند. این امضا و مهر تأییدیه قانونی برای مدرک است و نشان می‌دهد که وکیل دادگستری به عنوان حقوقدان مجاز به تأیید صحت و قانونی بودن مدرک است.
  3. تاریخ و شماره ثبت: وکیل پایه یک دادگستری در تهران می‌تواند تاریخ و شماره ثبت مربوط به سرتیفیکیت را بر روی مدرک وارد کند. این اطلاعات نشان می‌دهند که مدرک در چه زمانی توسط وکیل سرتیفای شده است و مشخصات مربوط به ثبت مدرک را دربرمی‌گیرد.
  4. قابلیت تأیید: با اعمال سرتیفیکیت توسط وکیل پایه یک دادگستری، مدرک قابلیت تأیید قانونی بیشتری پیدا می‌کند. این به معنای این است که مدرک به عنوان یک سند رسمی و معتبر توسط مقامات و دیگر نهادهای قانونی به راحتی قابل قبول و قابل اعتماد است.

به طور کلی، سرتیفای مدارک توسط وکیل پایه یک دادگستری در تهران شامل بررسی، امضا و مهر، تاریخ و شماره ثبت و ایجاد قابلیت تأیید قانونی بیشتر مدرک است. این فرآیند باعث اطمینان حاصل می‌شود که مدارک رسمی توسط وکیل پایه یک دادگستری در تهران به درستی سرتیفای شده‌اند و معتبریت قانونی دارند.

وکیل نوتاری پابلیک در تهران

نوتاری پابلیک (یا نوتاری عمومی) یک فرآیند قانونی است که توسط یک وکیل دادگستری یا نوتری (که معمولاً وکیل است) انجام می‌شود. در این فرآیند، وکیل یا نوتری مسئولیت تأیید صحت و معتبریت مدارک را به عهده می‌گیرد.

نوتاری پابلیک شامل مراجعه به یک وکیل دادگستری یا نوتری مجاز، تحویل مدارک مورد نظر و درخواست برای صحت و معتبریت آنها است. وکیل دادگستری یا نوتری، مدارک را با دقت بررسی می‌کند و در صورت تأیید صحت و قانونی بودن آنها، امضا و مهر خود را بر روی آنها اعمال می‌کند. سپس با ارائه مدارک سرتیفای شده، یک سند رسمی و معتبر به شما تحویل می‌دهد.

نوتاری پابلیک عموماً برای مدارکی مانند قراردادها، سند‌های رسمی، وصیت‌نامه‌ها، اعلامیه‌ها و سایر مدارک حقوقی استفاده می‌شود. این فرآیند باعث ایجاد اعتماد قانونی درباره صحت و قانونی بودن مدارک می‌شود و به شما امکان استفاده راحت‌تر و اعتمادبخش‌تر از مدارک رسمی را می‌دهد.

وکیل افیداویت در تهران

افیداویت (Affidavit)  یک اظهارنامه یا اقرارنامه قانونی است که توسط شخصی تحت قسم یا سوگند سرافرازی می‌شود. در این اظهارنامه، شخص متعهد می‌شود که ادعاها، اقوال یا مطالبی که در آن ذکر شده است، صحت دارند و تحت تأثیر قسمی قرار می‌گیرد.

افیداویت معمولاً به صورت کتبی و با امضا شخص صادرکننده آن تهیه می‌شود. در این اظهارنامه، شخص به طور رسمی تأیید می‌کند که اطلاعات و اظهاراتی که در آن آمده، بر اساس حقیقت و صحت است و او آماده است که در صورت نقض این اظهارنامه، مسئولیت قانونی را به عهده بگیرد.

افیداویت در امور قانونی، دادگاهی و اداری استفاده می‌شود. این اظهارنامه می‌تواند به عنوان شواهد قانونی در دادگاه، درخواست‌های حقوقی و مسائل مربوط به تحقیقات و امور مالی استفاده شود. همچنین، افیداویت می‌تواند در قراردادها، روابط تجاری و مواردی که نیاز به تأیید صحت و قانونی بودن دارند، مورد استفاده قرار گیرد. وکیل در تهران می‌تواند افیداویت را انجام دهد. به عنوان یک حقوقدان حرفه‌ای، وکیل دارای صلاحیت قانونی برای تهیه و تنظیم افیداویت‌ها است. آنها می‌توانند شخص را در استناد به قسم و سوگند برای تأیید صحت واقعیت اظهارنامه‌ها و اطلاعاتی که در آنها آمده، هدایت کنند. 

وکیل تایید مدارک 

موسسه حقوقی داوری بین الملل صلح صدرا با مدیریت مسعود اسلامی مهر وکیل پایه یک دادگستری در تهران ، با داشتن دانش قانونی و تخصص لازم، قادر است افیداویت‌های مختلف را برای موارد حقوقی، دادگاهی، قراردادی و سایر موارد تهیه و تنظیم کند. آنها مسئولیت قانونی افیداویت را به عهده می‌گیرند و به صحت و قانونی بودن آنها تأکید می‌کنند. بنابراین، اشخاص می‌توانند با مراجعه موسسه حقوقی داوری بین الملل صلح صدرا با مدیریت مسعود اسلامی مهر وکیل پایه یک دادگستری به در تهران، درخواست انجام افیداویت خود را مطرح کرده و  می‌توانیم به او در تهیه و تنظیم این اظهارنامه قانونی کمک کند.

نتیجه‌گیری

نوترایز ، سرتیفای و افیداویت و ثبت شرکت مدارک توسط موسسه حقوقی داوری بین الملل صلح صدرا با مدیریت مسعود اسلامی مهر وکیل پایه یک دادگستری در تهران به عنوان یک فرآیند حقوقی مهم و اساسی، به مردم اطمینان می‌دهد که مدارک رسمی آنها صحت و قانونی دارند. وکیل پایه یک دادگستری با دانش قانونی خود و مهارت‌های لازم، تأییدیه قانونی برای مدارک را ارائه می‌دهد و مردم را در انجام معاملات حقوقی و قانونی تسهیل می‌کند. از این رو، تأکید بر اهمیت نوترایز مدارک و نقش وکیل دادگستری در این فرآیند در تهران لازم است.

 

وکلای گروه حقوقی صلح صدرا

وکیل ملکی در تهران - مسعود اسلامی مهر

مسعود اسلامی مهر

کارشناس ارشد حقوق خصوصی
وکیل دادگستری

وکیل ملکی در تهران - زهرا ایزدی فر

زهرا ایزدی فر

کارشناس ارشد حقوق بین الملل وکیل دادگستری

وکیل ملکی در تهران - منا ترابی - صلح صدرا

مونا ترابی

کارشناس ارشد حقوق خصوصی
وکیل پایه یک دادگستری

وکیل ملکی در تهران - بهاره فیض - صلح صدرا

بهاره فیض 

وکیل پایه یک دادگستری و کارشناس ارشد حقوق

۱ نظر

  • من داشتم میرفتم استرالیا رفتم دفتر اسناد رسمی ۶۶۲ برای کپی برابر اصل انگلیسی . کارشون خیلی خوب و سریعه پیشنهاد می شه

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.