• تهران، خیابان ظفر، خیابان مصدق (نفت) شمالی، کوچه دامغانی، پلاک۳۸، واحد ۲
  • ۰۹۱۲۱۹۳۲۴۲۸ || ۰۲۱۲۲۲۲۱۸۶۷ || ۰۲۱۲۶۴۱۳۷۶۳
  • تهران، خیابان ظفر، خیابان مصدق (نفت) شمالی، کوچه دامغانی، پلاک۳۸، واحد ۲
  • ۰۹۱۲۱۹۳۲۴۲۸ || ۰۲۱۲۲۲۲۱۸۶۷ || ۰۲۱۲۶۴۱۳۷۶۳ ||

وکیل ملکی در تهران

وکیل ملکی در تهران به وکیلی گفته می شود. که در زمینه دعاوی ملکی تخصص دارد. دعاوی ملکی عنوانی برای مجموعه ای از دعاوی است. که به نوعی به موضوع ارتباط بین اموال غیر منقول و انسان مربوط می شوند. اموال غیر منقول به اموالی گفته می شوند که امکان جابجایی و نقل مکان ندارند. و در یک تقسیم بندی شامل املاک و اراضی می باشند.

وکیل ملکی در تهران

وکیل ملکی در تهران اختصاصاً وکیل ملکی می‌بایست بر تمامی قوانین و مقررات حاکم بر دعاوی ملکی احاطه داشته و از آرای وحدت رویه و عرف و رویه قضایی و نظریات حقوقی آگاهی کامل داشته و علاوه‌ بر دانش حقوقی بایستی از تجربه بالایی در حیطه ملک و دعاوی ملکی برخوردار باشد. کارنامه درخشان و رضایت موکلین به گونه‌ای که موجب احقاق حق آن‌ها باشد می‌تواند از ویژگی‌های مهم بهترین وکیل ملکی در تهران باشد. وکیل املاک و مستغلات با بررسی کلیه راهکارهای حقوقی با اتکاء به تجربه و مهارت خویش می‌تواند در زمینه‌های الزام به تنظیم سند رسمی، اخذ پایان کار و تنظیم صورت‌ مجلس تفکیکی، دعاوی خسارت، سرقفلی و حق کسب و پیشه و تجارت و قراردادهای املاک تجاری، دستور تخلیه، خلع‌ ید، فروش مال مشاع و مزایده املاک فعالیت مثمر ثمر داشته باشد.

دعاوی ملکی به آن دسته از دعاوی حقوقی و کیفری اطلاق می شود. که منشا آن اموال غیر منقول باشد. ما در زمینه دعاوی ملکی بهترین مشاوره حقوقی در تهران می باشد.

معمولا پرونده های ملکی پیچیدگی‌های زیادی دارد. که برای حل آن‌ها به حضور یک وکیل ملکی حرفه ای نیاز است. بهترین وکیل ملکی تهران کسی است که با وجدان و مسئولیت‌پذیر باشد. جهت ارتباط با وکیل ملکی در تهران با ما تماس حاصل نمایید.

وکیل ملکی

اما وکیل ملکی باید دارای چه ویژگی‌هایی باشد؟


۱- تحصیلات و تخصص حقوقی
وکیل ملکی حرفه‌ای در تهران باید دارای تحصیلات و تخصص حقوقی مرتبط با حوزه ملکی باشد. تسلط به مفاهیم حقوقی و قوانین مربوط به خرید و فروش ملک، به وکیل امکان می‌دهد تا بهترین مشاوره‌ها را به مشتریان خود ارائه کند.


۲- تجربه کاری
تجربه کاری وکیل ملکی حرفه‌ای در تهران اهمیت بسیاری دارد. تجربه در حل مسائل مربوط به ملک و تعامل با موکلان در موقعیت‌های مختلف، باعث می‌شود. وکیل بتواند بهترین راه‌حل‌ها را پیشنهاد دهد.


۳- آشنایی با قوانین ملکی
وکیل ملکی حرفه‌ای در تهران باید دقیقاً از قوانین و مقررات مربوط به خرید و فروش ملک در این شهر آگاهی داشته باشد و این آشنایی با قوانین به وکیل امکان می‌دهد. تا به درستی و با دقت موارد مورد نیاز مراجعین خود را حل و فصل نماید.


۴- توانایی در برقراری ارتباطات موثر
وکیل ملکی حرفه‌ای باید توانایی برقراری ارتباطات موثر با مشتریان خود را داشته باشد. این شامل شنیدن فعال، تفهیم نیازهای مشتریان، و قدرت انتقال اطلاعات به شیوه‌ای روشن و قابل فهم است.


۵- صداقت و اخلاق حرفه‌ای
وکیل ملکی حرفه‌ای باید برخوردار از صداقت و اخلاق حرفه‌ای باشد. این خصوصیت ضمانت می‌کند که وکیل به صورت کاملاً شفاف و درست با مشتریان خود رفتار کند.


۶- تعهد و پشتکار
تعهد و پشتکار وکیل ملکی حرفه‌ای بسیار مهم است. این ویژگی‌ها به وکیل امکان می‌دهد. تا مسئولیت‌پذیری و پایبندی به قراردادها و وعده های تعیین شده را به نمایش بگذارد.


۷- قدرت تفکر تحلیلی و استدلال
وکیل ملکی حرفه‌ای باید توانایی تفکر تحلیلی و استدلال را داشته باشد. این ویژگی‌ها به وکیل امکان می‌دهد تا در مواجهه با مسائل پیچیده و اختلافات، بهترین راه‌حل‌ها را پیدا و پیشنهاد کند.


۸- قابلیت مذاکره و حل اختلاف
وکیل ملکی حرفه‌ای باید قابلیت مذاکره و حل اختلاف را داشته باشد. توانایی در برقراری توافقات منصفانه بین طرفین و حل اختلاف‌ها به صورت قانونی از مهارت‌های ضروری وکیل ملکی است.


۹- آشنایی با مفاهیم بازار ملک
وکیل ملکی باید با مفاهیم و اصطلاحات مربوط به بازار ملک آشنا باشد. این شامل قیمت‌ها، مناطق مختلف، قوانین مالیاتی و سایر مسائل مرتبط است.


۱۰- روحیه کار تیمی
وکیل ملکی باید بتواند در قالب یک تیم کار کند. توانایی همکاری با دیگر وکلای ملکی، مشاوران املاک و نهادهای مرتبط دیگر، میزان کیفیت خدمات را به طرفین معامله ارتقا می‌دهد.

وکیل ملکی در تهران - مسعود اسلامی مهر

مسعود اسلامی مهر

کارشناس ارشد حقوق خصوصی
وکیل دادگستری

وکیل ملکی در تهران - زهرا ایزدی فر

زهرا ایزدی فر

کارشناس ارشد حقوق بین الملل وکیل دادگستری

وکیل ملکی در تهران - منا ترابی - صلح صدرا

مونا ترابی

کارشناس ارشد حقوق خصوصی
وکیل پایه یک دادگستری

وکیل ملکی در تهران - بهاره فیض - صلح صدرا

بهاره فیض 

وکیل پایه یک دادگستری و کارشناس ارشد حقوق

بهترین وکیل ملکی در تهران

بهترین وکیل ملکی در تهران باید به تمامی عناوین حقوقی در رابطه با املاک از جمله مقررات مربوط به الزام به تنظیم سند، افراز ملک مشاعی، خلع ید اطلاع داشته و اشراف داشته باشد.

همچنین وکیل ملکی حرفه‌ای و باتجربه باید به سایر زمینه‌ها اشراف داشته باشد که شامل موارد زیر می‌باشد:

  • رفع مزاحمت
  • اجرت المثل ایام تصرف
  • ابطال قرارداد و فسخ قرارداد
  • تعدیل اجاره بهای املاک تجاری
  • اخذ پایان کار و صورت مجلس تفکیکی
  • دعاوی سرقفلی و حق کسب و پیشه
  • سایر دعاوی حقوقی ناشی از اختلافات املاک و اراضی

لذا وکیل ملکی تهران در همه حال می‌بایست اطلاعات جامع و کاربردی حقوقی را در خصوص املاک موضوع اختلاف داشته باشد.

از ویژگی‌های بهترین وکیل ملکی در تهران علاوه بر داشتن اطلاعات حقوقی، آن است که بعنوان یک وکیل با تجربه در امور ملکی شناخته شده باشد. وکیلی که با تسلط کامل بر تمام مقررات و قوانین مربوط به ملک و همچنین قوانین جدیدالتصویب، با تجربه وکاردان، با داشتن دانش حقوقی و اشراف در زمینه ملکی، ثبتی بتواند حق و حقوق موکل را احیاء کند.

۰۲۱۲۲۲۲۱۸۶۷

۰۲۱۲۶۴۱۳۷۶۶ 

۰۲۱۲۶۴۱۳۱۱۲

۰۲۱۲۶۴۱۳۷۶۳

info@solhesadra.com

تهران، خیابان ظفر، خیابان مصدق (نفت) شمالی، کوچه دامغانی، پلاک۳۸، واحد ۲

وکیل ملکی در تهران - مسعود اسلامی مهر - وکیل پایه یک دادگستری موسسه حقوقی داوری بین الملل صلح صدرا

وکیل امور ملکی در تهران

یک وکیل ملکی در تهران که دارای چنین ویژگی‌هایی می‌باشد می‌تواند در دعاوی متعددی که ممکن است از انعقاد یک قرارداد خرید و فروش ناشی گردد، شما را یاری کند.

و همچنین حقوق قانونی شما را در مواعد مقرر جهت الزام به ایفاء تعهدات قرارداد به طرف مقابل متذکر گردد.

مثلاً یک وکیل می‌تواند علاوه بر تنظیم قرارداد ملکی و یا مشارکت در ساخت شما را با شرایط نحوه اعمال حق فسخ یا ابطال قرارداد و سایر شرایط لازم در قرارداد آشنا نماید.

همچنین از تضییع حقوق قانونی شما در مواجهه با اشخاص مختلف و احتمالاً سودجو جلوگیری نماید.

بنابراین با توجه به وضعیت و شرایط نابسامان تورمی در اقتصاد کشور که منجر به ایجاد اختلافات عدیده در حوزه خرید و فروش املاک و مسکن گردیده است. یک وکیل ملکی در تهران می‌تواند با توجه به بحران اقتصادی حاضر، قرارداد خرید یا فروش شما را به گونه‌ای تنظیم نماید که در آینده حقی از شما تضییع نگردد.

وکیل دعاوی ملکی در تهران

همان‌طور که می‌دانید تا امروز بیشترین آمار مسائل حقوقی و دعوا در دادگاه‌ها مربوط به مسائل ملکی است. اما عدم آگاهی مردم نسبت به قوانین و مقررات حوزه املاک باعث شده تا افراد هزینه‌ های معنوی و مادی بسیاری متحمل شوند. با این حال متأسفانه اغلب علی‌رغم هزینه‌هایی صرف شده به نتیجه مطلوب نیز نخواهند رسید. با توجه به حساسیت و اهمیت این موضوع انتخاب یک وکیل خوب و باتجربه در این عرصه اهمیت بسیار زیادی دارد. زیرا قوانین و مقرارت مربوط به املاک بسیار متنوع و پیچیده است.

به گونه‌ای که تمامی مسائل مربوط به این حوزه در ۳ بخش کلی حقوقی، ثبتی و کیفری طبقه‌بندی شده‌اند. از طرفی طرح دعوا و دفاع، هر دو از موضوعات بسیار گسترده و پیچیده‌ای هستند. که ضرورت نیاز به بهترین وکیل ملکی در تهران را نشان می‌دهد. حضور یک وکیل ملکی حرفه‌ای در کنار افراد نه تنها از شدت تنش‌های روانی وارده به آن‌ها می‌کاهد. بلکه هزینه‌های مادی و معنوی نیز کاهش می‌یابند. این قبیل دعواها به ویژه در حوزه کیفری، در شهرهای بزرگی مانند تهران که بستر برای کلاهبرداری بسیار زیاد است، از حساسیت و اهمیت بیشتری برخوردار است.

وکیل ملکی در تهران

۰۲۱۲۲۲۲۱۸۶۷

۰۲۱۲۶۴۱۳۷۶۶ 

۰۲۱۲۶۴۱۳۱۱۲

۰۲۱۲۶۴۱۳۷۶۳

info@solhesadra.com

تهران، خیابان ظفر، خیابان مصدق (نفت) شمالی، کوچه دامغانی، پلاک۳۸، واحد ۲

بهترین وکیل دعاوی ملکی در تهران

از این رو در دعواهای ملکی، انتخاب بهترین وکیل ملکی در تهران بسیار مهم است. یک وکیل ملکی در تهران باید بتواند با تجربه و دانش خود در پیشبرد طرح دعوا از موکل خود دفاع کند.سه نوع وکیل دعوی ملکی داریم که در ادامه به توضیح هریک پرداخته ایم. البته برای ملاقات بهترین وکیل دعاوی ملکی در تهران تنها کافیست با موسسه حقوقی صلح صدرا تماس حاصل فرمایید.

دعاوی ملکی حقوقی دعاوی هستند که بحث ارتکاب جرم در آن منتفی است. فقط به دلیل عدم رعایت قوانین حقوقی و سهل انگاری اشخاص رخ می دهد.

امور ملکی کیفری دعاوی هستند که موضوع آنها، مرتبط با املاک و مستغلات باشد.و فرد شاکی اگر بخواهد شکایت کند به مراجع کیفری مراجعه می‌کند.

دعاوی ملکی ثبتی در واقع جزیی از دعاوی حقوقی است. که ماهیت و کلیت دعاوی ثبتی مربوط به فعالیت‌های حوزه ثبت اسناد و املاک می‌باشد.

مهم‌ترین دعاوی ملکی

  • خلع ید
  • تخلیه ید
  • فسخ مبایعه نامه
  • الزام به تأدیه ثمن
  • تقسیم ملک مشاع
  • الزام به تحویل مبیع
  • رفع تصرف عدوانی
  • باطل کردن مبایعه نامه
  • ممانعت از حق دعوای مزاحمت
  • مطالبه خسارت وجه التزام ناشی از قراردادف معامله فضولی
  • الزام به تنظیم سند رسمی ملک با انجام تشریفات مثل الزام به اخذ پایان کار و الزام به اخذ صورت مجلس تفکی

نقش وکیل در دعاوی ملکی

یک وکیل ملکی خوب در تهران با بررسی مدارک و اسناد موجود به جمع آوری اطلاعات می‌پردازد. و برای دفاع از شما دفاعیه تنظیم می‌کند و با حضور در دادگاه از حق شما دفاع می‌کند. اگر رای دادگاه به نفع شما نباشد، وکیل ملکی دادخواست تجدید نظر می‌کند.

بهترین وکیل ملی در تهران براساس نوع هر پرونده معین می‌شود. باید توجه داشت که هر وکیل بنا به تجربه کاری خود در برخی از حوزه‌های حقوقی مسلط‌تر است. بنابراین، باید براساس موضوع هر پرونده به دنبال بهترین وکیل و مجرب‌ترین وکیل در آن موضوع بود.

وکیل ملکی در تهران یک وکیل پایه دادگستری می‌باشد. که در دعاوی ملکی نظیر دعاوی موجر و مستاجر، تخلیه، خلع ید، الزام به تنظیم سند رسمی، افراز ملک مشاعی، الزام به ایفای تعهد و یا الزام به تحویل مبیع و … تبحر دارد.

وکیل ملکی در دعاوی ملکی باید ضمن داشتن تجربه کافی، تسلط به قوانین، آگاهی از قراردادها و معاملات ملکی، بتواند از حقوق موکل خود در دادگاه دفاع کند.

اگر در پی یافتن بهترین وکیل ملکی در تهران هستید که در زمینه های مختلف پرونده های معاملات ملکی دارای سابقه درخشان باشد و انتظار دارید دعاوی ملکی شما را با کمترین پیچیدگی و دشواری به اتمام برساند گروه وکلای صلح صدرا در تهران از جمله گروه وکلایی در تهران است. که در زمینه های مشکلات ملکی کارکشته و خبره است و با کمک آنها میتوانید بر طرف مقابل معامله مسلط شوید.

وکیل ملکی حرفه ای در تهران

بهترین وکیل ملکی در تهران شخصی است که دانا، صادق و دارای حسن نیت و حسن خلق باشد. بهترین وکیل کسی است که در برابر مشکلات و چالش‌های یک پرونده صبور باشد. و به خوبی بتواند مسائل را تحلیل کند و ادله مورد نیاز را جمع‌آوری کند.

بهترین وکیل ملکی در تهران به احقاق حقوق موکل خود کمک می‌کند. و از تضییع حقوق او و آسیب به منافع او جلوگیری می‌کند. یکی از مشخصه‌های مهم بهترین وکیل ملکی در تهران، دانش حقوقی و تسلط او به مسائل ثبتی مربوط به املاک است. علاوه بر این او باید نسبت به قوانین و مقررات مربوطه، آراء وحدت رویه و رویه مرسوم در دادگاه ها آگاهی کامل داشته باشد.

در خصوص امور ملکی بهتر است وکیلی انتخاب شود که به صورت تخصصی در دعاوی وکالت می کند به این دلیل که وکالت تخصصی مانند وکالت در امور ملکی، خانواده، وکالت در امور بانکی، وکالت در کلاهبرداری و … به جهت تجربه و تسلطی که بر قوانین و رویه قضایی برای وکیل ایجاد می کنند باعث سرعت عمل و مهارت بیشتر وکیل در پیگیری امور می شود.

وکیل ملکی متخصص در تهران

مؤسسه حقوقی داوری بین الملل صلح صدرا در تهران به همراه تیمی از بهترین وکیل ملکی در تهران، آماده قبول وکالت دعاوی ملکی شما می‌باشد.

برای مثال ممکن است شما ملکی خریده باشید. و به هر دلیلی نیاز به وکیل ملکی تهران داشته باشید. مثلا مالک قبلی سند رسمی به نام شما تنظیم نمی‌کند. یا از گرفتن پایان کار اجتناب می‌ورزد. امکان دارد که درگیر فروش مال مشاع باشید. یا بخواهید قرارداد مشارکت در ساخت تنظیم کنید. ولی نمیدانید چگونه از تضییع حقوق خود جلوگیری کنید. دعاوی ملکی امروزه روز به روز پیچیده تر می‌شود و بدیهی است. که پیگیری این قبیل دعاوی و موفقیت در آنها نیاز به تخصص و مهارت و تبحر بالای وکیل ملکی خوب در تهران دارد.

در صورتی که افراد بدون کمک وکیل ملکی خبره و صرفا بر پایه ی اطلاعات شخصی خود وارد این دعاوی شوند. و منافع استفاده از خدمات حقوقی یک وکیل ملکی تهران را نادیده بگیرند. ضرر هنگفتی می‌بینند بنابراین با توجه به گستردگی دامنه دعاوی ملکی و بهره مندی از وکیل ملکی تهران یا وکیل متخصص دعاوی املاک می‌تواند از ورود خسارت و از بین رفتن دارایی افراد جلوگیری کند.

پس در مواقعی که در خرید و فروش ملک و بسیاری از مسائل که مربوط به ملک و املاکتان می‌شود. قطعا به بهترین وکیل ملکی در تهران نیاز دارید تا کارتان را به نحو احسن پیش ببرد.

۰۲۱۲۲۲۲۱۸۶۷

۰۲۱۲۶۴۱۳۷۶۶ 

۰۲۱۲۶۴۱۳۱۱۲

۰۲۱۲۶۴۱۳۷۶۳

info@solhesadra.com

تهران، خیابان ظفر، خیابان مصدق (نفت) شمالی، کوچه دامغانی، پلاک۳۸، واحد ۲

وکیل پایه یک دادگستری موسسه حقوقی داوری بین الملل صلح صدرا

وکیل ملکی کیست؟

دعاوی حقوقی و کیفری ملکی توسط وکیل ملکی پیگیری می‌شود. یک وکیل حرفه‌ای به قوانین ملکی و آیین نامه‌ها آشنا است و با به کار گیری بهترین راه حل‌ها به حل مشکل می‌پردازد. از این رو است که به احاقه حق موکل تلاش نماید.

دعاوی ملکی در ایران بسیار گسترده و متعدد است. به علاوه این حوزه قوانین و آیین نامه‌های متعددی دارد. این امر سبب شده است تا دعاوی ملکی یکی از پیچیده‌ترین انواع دعاوی باشند. دعاوی ملکی شامل تنظیم سند رسمی، خلع ید، کلاهبرداری، تعدیل اجاره بها، مطالبه اجرت المثل، ابطال قرارداد اجاره، تقسیم املاک مشاع، اخذ پایان کار، فسخ معامله، رفع مراحمت از ملک، جعل سند و … است.

 

داشتن وکیل ملکی در تهران یکی از نیازهای اساسی افرادی است که در زمینه املاک و مستقلات فعالیت می‌کنند. کلان شهر تهران از نظر ساخت و ساز و امور ملکی نسبت به شهرهای دیگر پیشتاز است. این امر سبب می‌شود تا آشنایی با یک وکیل حرفه ای ملکی در تهران بتواند در بسیاری از امور کمک کننده باشد.

بهترین وکیل ملکی در تهران کسی است که در قبال مسئله ملکی پیش آمده موکل خود احساس مسئولیت زیادی داشته باشد. و بهترین و سریع ترین راه را برای رسیدن به نتیجه مطلوب و دلخواه موکل را در پیش بگیرد. همچنین تمامی جوانب دعوا را بسنجد و با پیش بینی‌های درست قدم بعدی برای رسیدن به حق و حقوق موکل را انتخاب نماید.

پس بهترین وکیل ملکی در تهران کسی است که علاوه بر دانش آکادمیک تجربه کافی در این زمینه داشته باشد.

نقش وکیل ملکی در تهران چیست؟

همانطور که می‌دانید با توجه به پیچیدگی دعاوی اموال غیر منقول و حساسیت بالا این گونه دعاوی و مشابهت هایی که با هم و بعضا با دعاوی کیفری پیدا خواهند کرد. و لزوم پیگیری تخصصی این دعاوی به دلیل بی تجربه بودن موکل، ارجح است. طرح و دفاع از اینگونه دعاوی به وکیل متخصص دعاوی ملکی مجرب سپرده شود. زیرا فقط یک وکیل خوب ملکی در تهران میداند که چه زمانی می‌تواند دعاوی تصرف عدوانی حقوقی مطرح کند. یا اینکه در چه دعاوی می تواند الزام به تنظیم بخواهد.

بدلیل پیچیدگی پرونده‌های ملکی بهتر است در مواقع رخداد مشکلاتی در ملک و املاکتان از بهترین وکیل ملکی در تهران کمک بگیرید.

معاملات املاک وکالتی

معاملات املاک و مستغلات هرچند که کم خطر به نظر برسند بازخطرهایی دارند. به ویژه درباره املاکی که به صورت وکالتی معامله می شوند باید بیشتر دقت کرد وحساسیت خاص داشت.

برای آگاهی بیشتر درمورد معاملات ملک و ساختمان که به صورت وکالتی انجام می شود. توجه تان را به چند نکته ضروری جلب می کنیم.

 معاملات ملک وساختمان به صورت وکالتی دو حالت دارد. حالت اول اینست که قصد داریم ملکی را از کسی که دارای وکالتنامه است. بخریم و حالت دوم آن است که قصد داریم به جای انتقال قطعی ملک، آن را به صورت وکالت بلاعزل خریداری کنیم.

از نظرقوانین حقوقی هر یک از حالت های یاد شده  از یکدیگر کاملاُ متفاوت بوده و باید هر یک را جداگانه بررسی کرد.

ویژگی‌ های بهترین وکیل ملکی

وکیل ملکی خوب در تهران کسی است که علاوه بر داشتن پروانه­ وکالت دانش و تجربه­ کافی برای طرح و پیشبرد دعاوی مربوط به املاک یا دفاع در برابر چنین دعاوی را داراست.

بهترین وکیل ملکی در تهران کسی است که هم از مقررات مربوط به دعاوی ملکی اطلاع دارد. و هم در طی دوران اشتغال خود به وکالت تجربه­ کافی برای چنین پرونده­‌هایی را به دست آورده است. دعاوی ملکی اصولاً جزو مهم‌­ترین دعاوی هستند. که نتیجه‌ا­ی این نوع از دعاوی تأثیر به سزایی در زندگی اقتصادی اطراف دعوا دارد. همین نکته به تنهایی اهمیت وکیل ملکی را نشان می‌دهد.

در وضعیت کنونی با تحولات اقتصادی به وجود آمده و افزایش بسیار زیاد قیمت املاک، این نوع از اموال به یکی از اساسی­‌ترین حوزه‌­های سرمایه ­گذاری مردم تبدیل شده­ اند. و باز همین نکته نشان می­‌دهد. که وکیل ملکی خوب تا چه حد می‌­تواند در سرنوشت اقتصادی افراد تاثیرگذار باشد.

قوانین ملکی شامل: خرید و فروش اموال غیر منقول می‌شود. اموال غیر‌منقول به معنی زمین و هرگونه بنایی که بر روی آن ساخته شده است. بهترین وکیل ملکی در تهران برای تمام مسائل حقوقی مربوط به هر چیز متصل به ملک و سازه تخصص دارد. وکیل ملکی حرفه‌ای تمام اسناد و مدارک مربوط به مبادله ملک را بررسی می‌کند که از جزئیات به نفع موکل خود استفاده کند.

بهترین وکیل ملکی باید دارای مدرک حقوق باشد و در آزمون رسمی کانون وکلا قبول شده باشد. آنها می‌توانند دوره‌های تخصصی وکالت ملکی را برای کسب تجربه و مهارت بیشتر بگذرانند.

هزینه وکیل ملکی در تهران

وکیل و موکل انجام می‌شود و بستگی به میزان زحمت و ساعات کار وکیل و نوع پرونده دارد.

در خصوص نحوه دریافت و محاسبه حق الوکاله از موکل به طور معمول و رایج بین وکلا، پس از تعیین مبلغ و توافق بر سر مبلغ هزینه وکالت، یک دوم را ابتدای کار و یک دوم دیگر را پس از صدور رای قطعی دریافت می‌کنند به عبارتی دیگر ۵۰ درصد اول کار و ۵۰ درصد آخر کار دریافت می کنند.

جهت اطلاع دقیق از هزینه بهترین وکیل ملکی به قسمت تماس با ما مراجعه نمایید.

وکیل املاک در تهران

یکی از پر تکرارترین دعاوی حاضر در محاکم دعاوی املاک و وکیل ملک در تهران می باشد. که متاسفانه علت عمده و اصلی افزایش این قبیل دعاوی عدم بهره مندی از تخصص وکلای دادگستری متبحر در این زمینه می باشد.

گستره این دعاوی شامل قراردادهای پیش فروش، سرقفلی، حق کسب و پیشه، دعاوی مالک و مستاجر، مطالبه اجرت المثل، خلع ید و رفع تصرف از املاک می باشد.

بدیهی است صرف رجوع به مباحث برای انجام امور وکالتی کافی نبوده توصیه می شود حتماً ضمن مشورت با بهترین وکیل ملکی در تهران و استفاده موثر از تخصص و تجربیات ایشان موضوع دعاوی خود را پیگیری نمایید. 

وکیل ملکی در تهران وکیل متخصص املاک می باشد. هنگامی که افراد با مشکل حقوقی در زمینه ملک و زمین روبرو می شوند به دنبال بهترین وکیل ملکی در زمینه دعوای ملکی مدنظر خودشان هستند. تا بتوانند با کسب مشاوره حقوقی ملکی و دادن وکالت در امور ملکی مرتبط با پرونده خود به احقاق حق خود بپردازند. در این راستا نوشته پیش رو سعی دارد با معرفی وکیل متخصص ملکی و شرایط و ویژگیهای یک وکیل ملکی خوب شما را در حل مشکل ملکی و حقوقی تان راهنمایی کند.

وکیل ملکی در تهران - مسعود اسلامی مهر - موسسه حقوقی داوری بین الملل صلح صدرا

آدرس بهترین وکیل ملکی در تهران

جهت مراجعه حضوری به آدرس و نشانی دفتر وکالت و مشاوره حقوقی یا اعطای وکالت به وکیل دادگستری جهت پیگیری کلیه امور حقوقی و دعاوی ملکی و قراردادها و دعاوی خانواده و دعاوی تجاری میتوانید با دفتر وکالت صلح صدرا در تماس و ارتباط بوده و از طریق راههای تماس زیر و بعد از هماهنگی با دفتر به صورت حضوری به نشانی و آدرس دفتر وکالت ما مراجعه نمائید.

داشتن وکیل ملکی در تهران یکی از نیازهای اساسی افرادی است. که در زمینه املاک و مستقلات فعالیت می‌کنند. کلان شهر تهران از نظر ساخت و ساز و امور ملکی نسبت به شهرهای دیگر پیشتاز است. این امر سبب می‌شود تا آشنایی با یک وکیل متخصص ملکی بتواند در بسیاری از امور کمک کننده باشد.

باتوجه به خرید و فروش مکرر املاک و مستقلات در کلان شهر تهران، احتمال ایجاد دعاوی ملکی در امور بسیاری وجود دارد. زیرا هر یک از طرفین یک معامله ممکن است به تعهدات خود عمل نکنند.

این امر می‌تواند سبب به وجود آمدن دعاوی ملکی شود. اغلب افراد از امور ملکی به خوبی مطلع نیستند. از همین رو نمی‌توانند حقوق خود را احاقه کنند. این موضوع سبب شده است تا کار وکیل مشکلات ملکی در تهران بسیار حساس و مهم باشد.

در چه مواردی باید به وکیل ملکی مراجعه کنیم؟

انواع دعاوی ملکی

مشاوره حقوقی

تنظیم قرارداد

مشکلات ثبتی

شماره تلفن وکیل ملکی در تهران

همیشه بهتر است برای حل مشکلات حقوقی از بهترین وکیل تهران کمک گرفت. تا به بهترین شکل مشکلات حقوقی و کیفری را حل نماید در کوتاه ترین زمان رای را به نفع شما اخذ نماید. یکی از مهم ترین ویژگی های بهترین وکیل در تهران متعهد بودن است. و زمانی که دفاع از فردی را قبول می کند باید آن را بهترین شکل ممکن انجام دهد. تا موکل با مشکلات دیگری روبه رو نشود. به همین دلیل بهترین وکیل در تهران باید به بهترین شکل و در کوتاه ترین زمان انجام دهد تا موکل بتواند به او اعتماد کند. 

امروزه با گسترش معاملات ملکی میان مردم، به تبع آن، اختلافات میان مردم نیز افزایش پیدا کرده است، عدم آگاهی مردم نسبت به قرارداد نویسی، عدم پیش بینی تمامی زوایای قرارداد، عدم تسلط به قوانین، عدم ارائه راهکاری غیر از مراجعه به دادگستری و… از جمله عوامل بروز اختلافات میان طرفین قرارداد است.

بهترین وکیل ملکی چه کسی است؟

تنوع قوانین و مقررات حاکم بر املاک و همچنین نا آشنایی مردم نسبت به قوانین املاک و مستغلات، نه تنها موجب طولانی تر شدن فرآیند رسیدگی می شود، بلکه باعث نرسیدن به نتیجه مطلوب در بسیاری از موارد شده است.

با توجه به اهمیت موضوع دعاوی ملکی و تصمیمات سرنوشت ساز در دعاوی ملکی، شایسته است هر یک از طرفین برای جلوگیری از تضییع حقوق خود و همچنین حفظ منافع خود از تخصص وکیل حرفه ایدر تهران استفاده کنند.

از مهم ترین خصوصیات بهترین وکیل ملکی در تهران این است که قبل از حضور در جلسه ی رسیدگی و دفاع از موکل با مطالعه پرونده، اطلاعات کامل از موضوع پرونده، دلایل و مدارک مستند پرونده را بدست آورد. همچنین بهترین وکیل تهران کسی است که در مقابل موکل خود احساس مسئولیت کند و پاسخگوی موکل خود باشد. هر چند که وکالت تعهد به وسیله است و وکیل در رسیدن به نتیجه قانوناً مسئولیتی ندارد.

بهترین وکیل ملکی در تهران کسی است که در قبال مسئله ملکی پیش آمده موکل خود احساس مسئولیت زیادی داشته باشد. و بهترین و سریع ترین راه را برای رسیدن به نتیجه مطلوب و دلخواه موکل را در پیش بگیرد. همچنین تمامی جوانب دعوا را بسنجد و با پیش بینی های درست قدم بعدی برای رسیدن به حق و حقوق موکل را انتخاب نماید. پس بهترین وکیل ملکی در تهران کسی است که علاوه بر دانش آکادمیک تجربه کافی در این زمینه داشته باشد. گروه وکلای صلح صدرا متشکل از وکلایی است که علاوه بر تحصیلات آکادمیک تجربه های کافی و لازم را در خصوص پرونده های ملکی دارند. از اینرو مشاوره و وکالت از این گروه وکلا تجربه ای خوب را برای کسانی که مشکلات ملکی دارند ایجاد می کند که تجربه و دانش با هم بهترین نتیجه ها در پی خواهد داشت.

وکیل ملکی ماهر در تهران

وکیل ملکی ماهر در تهران همانطور که گفته شد وکیلی است که به روز باشد. زیرا با توجه به تغییرات حتی اندک که معمولا در قوانین انجام می شود اگر وکیل از جزئیات این اصلاحات مطلع نباشد کاری بسیار دشوار در حوزه وکالت پیش رو دارد.

به روز بودن به معنای اطلاع از قوانین جدید و حتی آرا وحدت رویه نیز می شود زیرا آنان هم در حکم قانون اند.

یک وکیل که خبره و ماهر باشد هرگز با وعده های پوشالی و الکی موکل را امیدوار نمی‌سازد.

زیرا یک وکیل خبره در کار خود می داند که در حوزه حقوق و وکالت تضمینی وجود ندارد و صرفا مسیر پرونده است که غالبا معلوم است نه نتیجه پرونده.

وکیل خوب در تهران هیچ وقت ادبیات اینچنینی ندارد که صد در صد تضمین می کنم برنده این پرونده خواهیم شد. وکیل خبره قصدش این نخواهد بود که هر طور شده به حق الوکاله اش برسد و سعی می کند. از راه هایی مثل عدم رجوع به مراجع قضایی در پی حل مشکل باشد و اگر اینگونه سازش به عمل نیامد آن زمان نحوه رسیدگی در مرجع قضایی را برای موکل پیش بینی کند.

دیگر خدمات ما

وکیل کیفری

وکیل کیفری با داشتن تخصص و تجربه لازم در حوزه قوانین کیفری و مجازات به مراجعه کنندگان خود در مواردی چون دفاع در پرونده های کیفری، احقاق حق بزه دیده و دفاع از حقوق بزهکار کمک می‌کند.
۷

وکیل ثبت شرکت

وکیل ثبت شرکت با داشتن تخصص و تجربه لازم در حوزه حقوق تجارت به مراجعه کنندگان خود در فرایند ثبت و تشکیل شرکت کمک حقوقی می‌کند تا مطمئن شود تمام مراحل قانونی به درستی انجام می‌شود.
۸

وکیل ملکی فوری در تهران

اگر به هر دلیل نیاز به وکیل ملکی فوری در تهران دارید و به دنبال یک وکیل مجرب در زمینه دعاوی ملکی هستید، می توانید با تماس با متخصصین ما، از مشاوره حقوقی فوری استفاده کنید. استفاده از مشاوره حقوقی فوریمزایای مختلفی دارد که از مهم ترین مزایای آن می توان به حل مشکل شما در کمترین زمان با بهترین تعرفه اشاره نمود.

مشاوره حقوقی ملکی فوری یکی از اقدامات مهمی است که هر فرد باید پیش از انجام یک معامله حقوقی و ملکی انجام دهد. فرض کنید همه سرمایه خود را صرف خرید خانه‌ای کرده‌اید و درنهایت متوجه خواهید شد که خانه مذکور به چند نفر غیر از شما فروخته شده است. در اینصورت باید با دعاوی ملکی که چندین سال به‌ طول می‌انجامد حقوق خود را احاقه کنید. اما اگر قبل از انجام کاری از مشاوره حقوقی ملکی استفاده کرده باشید، با استفاده از تجربیات یک فرد متخصص از چنین اموری جلوگیری کرده‌اید. این مشاوره‌ها در امر ساخت و ساز و سایر امور ملکی نیز کمک کننده است. برای دریافت مشاوره حقوقی ملکیمی‌توان به دو روش حضوری و غیرحضوری عمل کرد.

تنظیم قرارداد ملک و املاک توسط وکیل ملکی

سپردن هر اموری به دست وکیل باتجربه امری بسیار مهم و بدیهی می باشد. بنابراین زمان تنظیم قراردادهای ملک و املاک نیز برگزیدن یک وکیل پایه یک دادگستری متخصص در قرارداد ملکی امری مهم است.

دریافت مشاوره حقوقی ملک و املاک و یا وکیل قرارداد ملکی در تهران مستلزم هزینه می‌باشد. اما استفاده از بهترین وکیل ملکی در تهران در شرایط امضای یک معامله و در واقع از مهمترین تصمیمات زندگی امری بسیار مهم به شمار می رود. و تنها با پرداخت حق الوکاله وکیل می‌توان از هزینه‌های گزاف حق الوکاله پرونده های ملکی و یا هزینه های چندین ساله در دادگاه و معطلی آنها جلوگیری نمود.

تنظیم قراردادهای ملک و املاک، اعم از قراردادهای ملکی، قراردادهای پیش فروش ملک، قراردادهای مشارکت مدنی و یا قراردادهای مشارکت در قالب مضاربه یا حواله توسط یک وکیل متخصص در امور قراردادهای ملکی و املاک و همچنین تجاری، به دلیل تسلط کامل آنها بر قوانین مدنی، قانون مسوولیت مدنی، قوانین شهرداری، قوانین ثبتی، قوانین مجازات اسلامی و دیگر قوانین مرتبط با امور قراردادهای ملک و املاک، امری مهم می‌باشد.

انتخاب بهترین وکیل ملکی در تهران در امور قراردادهای ملکی، باعث کاهش بسیار زیاد ورود پرونده ها به دادگاه ها و پیشگیری از وقوع جرم می‌گردد.

وکالت در امور ملکی تهران

ساکنین تهران و افرادی که در تهران دارای ملک می‌باشند. زمانی که مشکل ملکی برایشان پیش می آید. معمولا در این مواقع به ‌دنبال یافتن بهترین وکیل ملکی در تهران خواهند بود. موسسه حقوقی صلح صدرا با حضور وکلای حرفه ای در امر مشاوره حقوقی امور ملکی جزء وکلا می‌باشد. چندین سال سابقه موفقیت آمیز در امور وکالت و دعاوی ملکی، تاکنون با ارائه خدمات مشاوره حقوقی در تهران به تمامی عزیزانی که به دنبال وکیل ملکی تهران می‌باشند. توانسته ایم جزء وکلای برتر در تهران باشیم.

ویژگی وکیل ملکی 

ویژگی‌های بهترین وکیل ملکی در تهران عبارت‌اند از:

  • تسلط به قوانین مرتبط در حوزه دعاوی ملک و املاک از جمله بیع، مشارکت در ساخت، حق سرقفلی و کسب و پیشه، املاک وقفی، املاک رهنی، و… را داشته باشد
  • مهارت‌های جنبی، داشته باشد از جمله مهارت زبان بدن، شخصیت شناسی، مذاکره و اقناع مخاطب داشته باشد
  • دارای مجوز وکالت از کانون وکلای دادگستری مرکز باشد
  • دارای حسن شهرت و صداقت و درستکاری باشد
  • دست توانایی در لایحه نویسی داشته باشد
  • از هوش اجتماهی بالای برخوردار باشد
  • تجربه ای عملی در حوزه دعاوی ملکی
  • نمونه کار او را دیده باشید
  • نویسنده کتوب ملکی

وکیل خوب ملکی در تهران هرگز موکل را الکی امیدوار نمی‌سازد. بلکه با توضیحاتی جامع و کامل مسیر درست قانونی و نحوه سپری شدن مراحل رسیدگی پرونده را برای موکل شفاف سازی می‌کند. و هرگز با بیان موضوعاتی چون من اطمینان صد در صد می دهم سعی در فریب و صرفاً گرفتن حق الوکاله را ندارد. در واقع بهترین وکیل ملکی در تهران وکیلی است که وجدان کاری داشته باشد.

وکیل ملکی در ولنجک | وکیل ملکی در شریعتی

وکیل دادگستری در تهران متخصص در امور حقوقی و کیفری است. با اشراف و تسلطی که به قوانین و مقررات دارد می تواند به موکل خود در اقدامات حقوقی مشاوره بدهد. و در حل و فصل مشکلات آن ها اقدامات مناسب را برای دفاع از موکل و استیفای حقوق او انجام دهد. با توجه به افزایش مسائل و مشکلات حقوقی، اشخاص حقیقی و حقوقی تا جایی که ممکن است. باید قبل از انجام امور قانونی خود همچون معاملات و انعقاد قراردادها و سایر مسائل قانونی به وکیل متبحر مراجعه کنند. تا از بروز هر نوع مشکل احتمالی در آینده پیشگیری کنند.

از ملاک های مهم در انتخاب وکیل ملکی در تهران، توجه به پایه وکالت او و تخصص و تجربه وکیل است. هرچند داشتن پایه یک وکالت تضمین و تاییدی بر بهترین بودن وکیل انتخابی نیست. اما به عنوان یک ملاک مهم و تاثیرگذار در انتخاب وکیل و نشان دهنده محدوده اختیارات اوست که باید مورد توجه قرار گیرد.

بنابراین مردم در زمان انتخاب بهترین وکیل در تهران باید از پایه وکالت او و تجربه و حوزه تخصصی کار وکیل آگاه باشند. چرا که به دلیل بی توجهی به این مساله ممکن است. در زمان انجام وکالت مشخص شود. وکیل انتخابی به جهت نداشتن گواهی پایه یک وکالت، صلاحیت وکالت در مورد موضوع دعوا را ندارد. و این مساله سبب بروز مشکلات برای موکل خواهد شد.

انواع دعاوی ملکی

دعاوی ملکی به لحاظ ماهیت به سه نوع دعاوی حقوقی املاک، دعاوی ثبتی و دعاوی کیفری مرتبط با املاک طبقه‌ بندی می‌‌شوند. در زیر فهرستی از موارد مشمول هر کدام از سه قسم بالا دیده می‌‌شود:

دعاوی ثبتی
ابطال سند رسمی، ابطال اجرائیه ثبتی، ابطال عملیات ثبتی کمیسیون‌های ثبتی، ابطال نظریه هیئت حل اختلاف اداره ثبت. افراز ملک، ابطال سند مالکیت معارض، ابطال معامله معارض، اجرای ثبت، توقیف عملیات اجرایی و ابطال عملیات اجرایی ثبت.

دعاوی حقوقی املاک
الزام به تنظیم سند رسمی، الزام به فک رهن، الزام به اخذ پایان کار، الزام به اخذ صورت‌ مجلس تفکیکی، ابطال قرارداد. فسخ قرارداد، کلیه دعاوی موقوفات عام و خاص، اخذ و مطالبه اجور معوقه، اخذ و مطالبه اجرت‌المثل. مطالبه سرقفلی و حق کسب و پیشه و تجارت، تخلیه اماکن تجاری مشمول قانون سال ۱۳۵۶. تخلیه اماکن تجاری و مسکونی مشمول قانون سال ۱۳۷۶، تخلیه اماکن مسکونی مشمول قانون سال ۱۳۶۲

دعاوی کیفری مرتبط با املاک
کلاه‌برداری درزمینه معاملات املاک، جعل اسناد ملکی، استفاده از سند مجعول، خیانت ‌در امانت، فروش مال غیر. انتقال منافع ملک غیر، تبانی در معاملات دولتی، معامله معارض، تغییر کاربری اراضی کشاورزی. خرد کردن اراضی و ورود غیرمجاز به ملک غیر.

 

وکیل دعاوی ملکی

دعاوی ملکی یکی از مهم‌ترین مسائل حقوقی در دادگاه ها و محاکم حقوقی ایران می باشد. این دعاوی ممکن است در مورد موضوعاتی مانند اختلاف در خرید و فروش ملک، وراثت، ارث و وصیت، فروش ملک مشاع، معاملات املاک وکالتی، دعاوی حق کسب و پیشه و سرقفلی، ابطال و فسخ قرارداد، مشارکت در ساخت، فسخ مبایعه نامه، رفع تصرف عدوانی، ممانعت از حق، الزام به تنظیم سند رسمی، الزام به تحویل مبیع، مطالبه خسارت، معامله فضولی، تقسیم ملک مشاع است .

از موارد دیگر دعاوی ثبتی، توقیف عملیات اجرایی، ابطال عملیات اجرایی، افراز ملک، الزام به فک رهن، ابطال قرارداد، مطالبه اجور معوقه، فروش مال غیر، تغییر کاربری، دستور تخلیه، خلع ید، خرید و فروش زمین کشاورزی و قولنامه ای، کمیسیون ماده صد شهرداری، خرید و فروش املاک اوقافی، اخذ پایان کار و صورت مجلس تفکیکی، اختلافات املاک و اراضی، اجرت المثل ایام تصرف، اجاره بهای املاک تجاری، و مسائل قانونی مربوط به مستأجرین و مالکین ملک بروز کند.

وکیل دعاوی ملکی متخصص در تهران

برای رفع اینگونه اختلافات طرفین می‌توانند یا از طریق میانجیگری استفاده ‌کنند تا به راه حلی مشترک برای رفع تعارضات و اختلافات ملکی خود برسند که معمولاً طرفین از دادگاه‌های داوطلبانه یا مراجع داوری و یا میانجیگری خصوصی استفاده می کنند.

و یا طرفین از قوانین و مقرراتی که برای حل و فصل اختلافات مشخص شده‌اند، استفاده می‌کنند. برای این کار، از دادگاه‌های دولتی، مراجع قضایی، و مراجع داوری دولتی و غیردولتی می‌توان استفاده کرد.
یکی از مهمترین دلایل رایج برای ایجاد دعاوی ملکی به خصوص در مورد املاک مشاعی و عدم رعایت قوانین و مقررات مربوط به خرید و فروش ملک است. همچنین، خطاهایی مانند عدم اعلام درست و صحیح ارزش ملک، نقص عیب و ایرادات ملک و اختلاف در قراردادهای خرید و فروش نیز می‌تواند به ایجاد دعاوی ملکی منجر شود.
یکی دیگر از علل ایجاد دعاوی ملکی، اختلافات مربوط به سرقفلی یا حق کسب و پیشه در املاک تجاری است. این اختلافات می‌توانند مربوط به افزایش قیمت اجاره، نامطلوبی‌های ملک و یا تخلفات مستاجر در محل اجاره باشند. در این حالت، مستاجر و مالک می‌توانند به دلیل عدم رضایت یا عدم پایبندی به شرایط قرارداد به دعوای ملکی روی آورند.

حل دعاوی ملکی

اهمیت حل دعاوی ملکی در تهران
حل دعاوی ملکی از اهمیت بسیاری برخوردار است، زیرا عدم رفع اختلافات می‌تواند منجر به پیچیدگی‌های بیشتر و هزینه‌های اضافی شود. بهره‌مندی از خدمات حقوقی تخصصی در امور ملکی و مستغلات و اراضی و بهترین وکیل ملکی در تهران، می‌تواند به صورت قابل توجهی به حل و فصل سریع‌تر این نوع دعاوی کمک کند.

راهکارهای حل دعاوی ملکی در تهران:
برای حل دعاوی ملکی، استفاده از مشاوره حقوقی و وکیل متخصص ملکی توصیه می‌شود. این امر شامل مشاوره با بهترین وکیل ملکی در تهران است که توانایی راهنمایی درباره مراحل قانونی و حل و فصل دعاوی ملکی را دارند. از آنجا که دعاوی و اختلافات ملکی از پیچیدگی های زیادی برخوردارند لذا پروسه رسیدگی به این گونه دعاوی هم طولانی و زمان بر است اما با بهره‌گیری از خدمات حقوقی مناسب و به‌موقع، می‌توان این دعاوی را به‌طور موثر و سریع حل نمود و از ایجاد مشکلات بیشتر جلوگیری نمود.
در نهایت، دعاوی ملکی بسیار گسترده و متنوع هستند و نیاز به راهکارهای حل و فصل متناسب با هر نوع دعوا دارند.
استفاده از خدمات حقوقی موسسه حقوقی داوری بین الملل صلح صدرا با مدیریت مسعود اسلامی مهر بهترین وکیل ملکی در تهران در هر مرحله از این دعاوی می‌تواند به حل مسائل و رسیدگی به اختلافات به بهترین شکل ممکن کمک کند.

شماره تماس و آدرس وکیل ملکی :

آدرس: تهران، خیابان ظفر، خیابان نفت شمالی، کوچه دامغانی، پلاک ۳۸. موسسه حقوقی بین المللی صلح صدرا
شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۲۱۸۶۷ – ۰۲۱۲۶۴۱۳۱۱۲ – ۰۲۱۲۶۴۱۳۷۶۶ – ۰۲۱۲۶۴۱۳۷۶۳
تلفن همراه: ۰۹۱۲۱۹۳۲۴۲۸

بهترین وکیل ملکی در شمال تهران

۱- بهترین وکیل ملکی در نیاوران

۲- بهترین وکیل ملکی در جردن

۳- بهترین وکیل ملکی در درکه

۴- بهترین وکیل ملکی در ونک

۵- بهترین وکیل ملکی در الهیه

۶- بهترین وکیل ملکی در قلهک

۷-بهترین وکیل ملکی در قیطریه

۸-بهترین وکیل ملکی در تجریش

بهترین وکیل ملکی در شرق تهران

۱- بهترین وکیل ملکی در نارمک

۲- بهترین وکیل ملکی در حکیمیه

۳- بهترین وکیل ملکی در تهران نو

۴- بهترین وکیل ملکی در پیروزی

۵-بهترین وکیل ملکی در نظام آباد

۶-بهترین وکیل ملکی در دماوند

۷-بهترین وکیل ملکی در شمیران

۸-بهترین وکیل ملکی در تهران پارس

بهترین وکیل ملکی در غرب تهران

۱- بهترین وکیل ملکی در شهرک غرب

۲- بهترین وکیل ملکی در سعادت آباد

۳- بهترین وکیل ملکی در تهران ویلا

۴- بهترین وکیل ملکی در پونک

۵- بهترین وکیل ملکی در اکتابان

۶- بهترین وکیل ملکی در جنت آباد

۷- بهترین وکیل ملکی در ورداورد

۸- بهترین وکیل ملکی در چیتگر

بهترین وکیل ملکی در جنوب تهران

۱- بهترین وکیل ملکی در شوش

۲- بهترین وکیل ملکی در طیب

۳- بهترین وکیل ملکی در بیسیم

۴- بهترین وکیل ملکی در امام زاده حسن

۵- بهترین وکیل ملکی در آذری

۶- بهترین وکیل در عبدل آباد

۷- بهترین وکیل ملکی در شریعتی

۸- بهترین وکیل ملکی در خلیج فارس

آیا وکیل ملکی حرفه‌ای در تهران باید دارای تحصیلات حقوقی باشد؟

بله، تحصیلات حقوقی و داشتن مدرک مرتبط از اهمیت بالایی برخوردار است و به وکیل امکان می‌دهد
تا دقیقاً آگاهی داشته باشد از قوانین و مقررات مربوط به خرید و فروش ملک در تهران.

آیا تجربه کاری وکیل ملکی حرفه‌ای در تهران مهم است؟

بله، تجربه کاری وکیل ملکی در حل مسائل مربوط به ملک و تعامل با موکلان در موقعیت‌های مختلف
اهمیت بسیاری دارد و به وکیل امکان می‌دهد بهترین راه‌حل‌ها را پیشنهاد دهد.

آیا وکیل ملکی حرفه‌ای باید صادق و اخلاق حرفه‌ای داشته باشد؟

بله، صداقت و اخلاق حرفه‌ای از ویژگی‌های ضروری وکیل ملکی است. این خصوصیت ضمانت
می‌کند که وکیل به صورت کاملاً شفاف و درست با مشتریان خود رفتار کند.

آیا تسلط به زبان‌های خارجی برای وکیل ملکی حرفه‌ای ضروری است؟

بله، تسلط به زبان‌های خارجی نیز برای وکیل ملکی حرفه‌ای ضروری است. این ویژگی به وکیل
امکان می‌دهد در معاملات با مشتریان یا وکلایی از دیگر کشورها، به خوبی ارتباط برقرار کند و از
همکاری موفق برخوردار شود.

آیا وکیل ملکی حرفه‌ای باید سریعاً عمل کند و پاسخگویی سریع داشته باشد؟

بله، سرعت عمل و پاسخگویی سریع نیز از ویژگی‌های مهم وکیل ملکی است. این ویژگی به وکیل
امکان می‌دهد تا موقعیت‌ها و مسائل فوری را مورد توجه قرار دهد و مشتریان خود را در زمان
مناسب پاسخگویی کند.

۱۲ نظر

  • من مطالب وکیل ملکی شما را مطالعه کردم و بسیار مطالب خوب و آموزنده ای بود که به من کمک کرد

    • سلام صادق عزیز ، اگر برای موضوعات حقوقی خود به یک وکیل ملکی حرفه ای و کاربلد نیاز داشتین، مسعود اسلامی مهر در خدمت شما می‌باشد.

  • من از خدمات وکیل ملکی موسسه صلخ صدرا استفاده کردم . جناب آقای اسلامی مهر جدا از اینکه وکیل توانا و حرفه ای هستند انسان شریف و بزرگواری هم هستند و واقعا به همه کسانی که به دنبال وکیل ملکی
    میگردند توسعه میکنم حتما مشاوره با آقای اسلامی مهر را تجربه کنند.

  • با سلام
    من هم از خدمات شما استفاده کردم و بسیار از همراهی و همکاری شما و نتیجه گرفتن از پرونده ام سپاسگذارم

  • سلام و عرض ادب
    همسر من چند تا مغازه داشتن که برای برند و نام این مغازه ها با خانواده خودشون به مشکل خوردن. خانوادشون با استفاده از اجاره نامه های سوری که خودشون درست کرده بودن و شهادت های دروغین
    میخواستن که این برند و نام مغازه ها که از قضا سابقه زیادی هم دارن و اکثریت میشناسن رو به نام خودشون کنن که اقای اسلامی مهر به عنوان یکی از بهترین وکیل های ملکی تهران این پرونده رو قبول کردن
    خوشبختانه نتیجه عالی بود.

    • سلام سمای عزیز . خوشحالیم که پرونده حقوقی شما توسط وکیل ملکی صلح صدرا به سرانجام درستی رسید.در خدمت شما هستیم.

    • با سلام من پاسدارانم و به دنبال بهترین وکیل در تهران
      هستم و مشکل من کاملا کیفری هستش.شما وکیلاتون
      برای کیفری هم وکالتو قبول میکنن؟

  • سلام
    سه سال پیش ما یک ملک پیش خرید کردیم. اما متاسفانه سازنده در زمان مقرر ملک را تحویل نداد و حتی حتی هیچ یک از مراحل ساخت را انجام نداده بود. با استفاده از قرارداد و مدارک موجود جناب اقای
    اسلامی مهر توانستن که خسارات وارده و اصل مبلغ را زنده کنن .

    • سلام خدمت اقای توانگر عزیز. باعث خوشحالی ماست که نتیجه مطلوب از پرونده ملکی شما توسط وکلای صلح صدرا حاصل شد.تشکر از اعتماد شما

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.