• تهران، خیابان ظفر، خیابان مصدق (نفت) شمالی، کوچه دامغانی، پلاک۳۸، واحد ۲
  • ۰۹۱۲۱۹۳۲۴۲۸ || ۰۲۱۲۲۲۲۱۸۶۷ || ۰۲۱۲۶۴۱۳۷۶۳
  • تهران، خیابان ظفر، خیابان مصدق (نفت) شمالی، کوچه دامغانی، پلاک۳۸، واحد ۲
  • ۰۹۱۲۱۹۳۲۴۲۸ || ۰۲۱۲۲۲۲۱۸۶۷ || ۰۲۱۲۶۴۱۳۷۶۳ ||

وکیل حرفه ای در تهران

وکیل حرفه ای در تهران را در صلح صدرا جستجو کنید. امروزه انتخاب یک وکیل خوب و کارکشته امری مهم و حائز اهمیت است.

برای انتخاب بهترین وکیل باید توجه داشت که هر وکیل پایه یک دادگستری گرچه صلاحیت طرح همه نوع دعاوی را دارد، اما وکیل خوب معمولا در یک زمینه تخصصی کار می‌ کند و با آن تخصص شناخته می‌ شود.

وکیل در تهران

بهترین وکیل حقوقی در تهران

در انتخاب بهترین وکیل در تهران دقت زیادی داشته باشید زیرا انتخاب یک وکیل خوب و کاربلد در روند انجام یک پرونده بسیار مهم و موثر است.

این وکیل است که می تواند نقش بسزایی در امور وکالتی شما داشته باشد. موسسه حقوقی صلح صدرا در تهران، یکی از موسسات قدیمی می باشد که دارای بهترین وکیل در تهران می باشد.

دفتر وکالت صلح صدرا قادر می باشد متناسب با پرونده شما، بهترین وکیل را معرفی کند. اگر شما در انتخاب بهترین وکیل تهران دچار سردرگمی شدید می توانید از مشاوره رایگان دفتر حقوقی صلح صدرا استفاده کنید تا مشاورین مان شما را راهنمایی کنند.

انتخاب بهترین وکیل در تهران برای رفع مشکلات حقوقی امری بسیار مهم و حائز اهمیت است. شاید در نگاه اول انتخاب بهترین وکیل تهران امری زمان بر و وقت گیر به نظر برسد اما در نهایت نتایج مثبت و رضایت بخشی در روند رسیدگی به پرونده های حقوقی خود مشاهده خواهید کرد.

در انتخاب یک وکیل برای مشکلات پرونده ی خود موارد بسیاری را باید مدنظر قرار دهید که از جمله آن می توان به تخصص  تجربه و دانش، برخورداری از روابط عمومی بالا و توانایی ارتباط موثر با موکلین، توانایی تجزیه و تحلیل صحیح اطلاعات پرونده موکلین، امانت داری و رازداری، توانا بودن در حل مشکلات موکلین اشاره نمود.

مزایای وکیل حرفه ای در تهران

بی شک کمک گرفتن از افراد متخصص در هر زمینه ای می‌تواند تاثیر زیادی در تسریع روند رسیدگی به دعاوی و گرفتن نتیجه ی عالی داشته باشد. فرد متخصص در زمینه‌های حقوقی، وکیل پایه یک دادگستری در تهران می‌باشد.
کمک گرفتن از بهترین وکیل در تهران علاوه بر اینکه فشار روحی و روانی زیادی را از روی شما برمی‌دارد. منجر به صرفه‌ جویی در هزینه‌های شما و تسریع در زمان رسیدگی به دعاوی و پرونده های شما خواهد شد.

خیلی از افراد به جای کمک کردن از وکیل پایه یک دادگستری در تهران، خودشان دست به کار می شوند. و بدون داشتن علم کافی، وکیل خود می شوند. و نتیجه عکس می گیرند. مانند این می ماند که به جای رفتن به یک دکتر فوق تخصص، خود درمانی کنیم. و قرص اشتباهی مصرف کنیم. بهتر است برای اینکه پیروز میدان شوید. از بهترین وکیل صلح صدرا در تهران کمک بگیرید تا به راحتی از حق و حقوق خود دفاع کنید.

ویژگی بهترین وکیل در تهران

یک وکیل حرفه ای در تهران در همه حال با موکل خود صادق است و واقعیت پرونده و شرایط را برای او بازگو می کند. دروغ گویی، غلو یا کوچک نمایی موضوع برای جذب موکل نه تنها اخلاقی نیست بلکه از رفتار یک وکیل حرفه ای به دور است. یک وکیل خوب نباید با بی صداقتی باعث ورود موکل به فرآیند پیچیده و زمان بر یک دادرسی بی اساس شود.

-یک وکیل حرفه ای، حتما نیم ساعت قبل از شروع جلسه رسیدگی در دادگاه حاضر می شود. حادثه خبر نمی کند!

-حتما در جلسه دادرسی لایحه دفاعیه همراه دارد. شاید دادگاه وقت کافی جهت صحبت کردن به او ندهد. و یا ممکن است گفته های خود را فراموش کند.

-هیچ گاه برای جذب پرونده و موکل همکار خود را تخریب نمیکند.

وکیل خوب و باتجربه لازم است تمام ابعاد پرونده از جمله شخصیت طرف مقابل، نقاط ضعف و قوت او، احتمال بردن و باختن را بررسی کند.

-یک وکیل پایه یک دادگستری باید در مقابل موکل خود، احساس مسئولیت نماید. و با وجود اینکه تعهد به نتیجه ندارد اما در برابر موکل پاسخگو باشد.

-وکیل باید چشم موکل را بر روی واقعیات باز نماید و از گفتن مطالب غلوآمیز و غیر ممکن خودداری نماید. یک وکیل نباید به موکل وعده ی دروغین داده و او را به امور واهی امیدوار نماید.

وکیل حرفه ای در تهران- صلح صدرا

وکیل با تجربه در تهران

وکیل با تجربه در تهران باید دارای ویژگی های خاصی باشد. تا بتوان به او مراجعه کرد و با اعتماد کامل وکالت پرونده خود را به او سپرد. برخی از افرادی که به دنبال وکیل با تجربه تهران می گردند. به دلیل ناآگاهی و عدم شناختی که دارند دچار اشتباه می‌شوند. و در نهایت پرونده های آنها با شکست مواجه می شود. و به هیچ عنوان نتیجه دلخواهی که افراد انتظار آن را دارند، بدست نمی آید.
 
وکیل خوب در تهران دارای تحصیلات حقوقی است و سال های زیادی را در رشته حقوق گذرانده است. و پروانه وکالت خود را نیز دریافت کرده است. همانطور که از نام وکیل خوب در تهران مشخص است. چنین وکیلی معمولا وکالت پرونده های بسیار زیادی را در تهران بر عهده گرفته است و آنها را به نتیجه رسانده است. به همین دلیل نیز صفت با تجربه بودن برای این وکیل انتخاب شده است. فراموش نکنید که هر وکیلی که دارای پروانه وکالت باشد را نمی توان با تجربه نامید. تنها به وکلاییی می توان صفت با تجربه بودن را نسبت داد. که پرونده های بسیار زیادی را به سرانجام رسانده باشند و موکلان انها از خدمات حقوقی آنها دارای رضایت کامل می باشند.

وکیل خوب در تهران

وکیل خوب در تهران براساس نوع هر پرونده معین می‌ شود. باید توجه داشت که هر وکیل بنا به تجربه کاری خود در برخی از حوزه‌های حقوقی مسلط‌ تر است.

بنابراین، باید براساس موضوع هر پرونده به دنبال بهترین وکیل و مجرب‌ترین وکیل در آن موضوع بود. بهترین وکیل در هر موضوعی حقوقی کسی است که:

۱٫ سابقه و تجربه طولانی انجام پرونده حقوقی در زمینه موضوع مورد نظر داشته باشد.
۲٫ به مواد قانونی، رای وحدت رویه و نیز نحوه دادرسی به موضوع پرونده احاطه کامل داشته باشد.
۳٫ میزان موفقیت وی در پرونده‌ های مشابه بسیار بالا باشد.
۴٫ قدرت کلام بالا و مدیریت جلسه دادگاه را داشته باشد.
امروزه موسسات حقوقی از وکلای بسیاری بهره می‌ برند که معمولا هر وکیل در موضوع تخصصی خودی یکی از بهترین وکلا می‌ باشد. بنابراین برای انتخاب وکیل حقوقی خوب در تهران بهتر است به موسسه حقوقی صلح صدرا مراجعه نمایید.

ضرورت اخذ وکیل

وکیل پایه یک دادگستری می تواند از طریق راه های قانونی به موکل خود کمک کند و در دادگاه از او دفاع نماید، بعضی از موکل ها تصور می کنند. که وکیل پایه یک دادگستری، از طریق آشنایی با قاضی پرونده و کادر قضایی می توانند مشکل آن ها را حل کنند. ولی باید بدانید وکیل پایه یک دادگستری هیچ قدرت فراتری از قانون را ندارند.
یکی از واقعیت های امروز جامعه ی ما، تعداد بالای افرادی است. که در دادگاه ها گرفتار دعاوی حقوقی و کیفری هستند و متاسفانه عدم آگاهی آنان از قوانین موجب صرف هزینه های مادی و معنوی برای آنها شده و غالبا مطلوب آنها محقق نمی گردد چرا که طرح دعوا و دفاع هر دو اموری پیچیده و تخصصی که ضرورت داشتن وکیل را چند برابر می کند.
در حال حاضر با وجود پیچیدگی امور حقوقی، ضرورت داشتن وکیل بیش از پیش احساس می شود. پس رسیدگی به پرونده تان را به موسسه حقوقی صلح صدرا در تهران بسپارید.

۰۲۱۲۲۲۲۱۸۶۷

۰۲۱۲۶۴۱۳۷۶۶ 

۰۲۱۲۶۴۱۳۱۱۲

۰۲۱۲۶۴۱۳۷۶۳

info@solhesadra.com

تهران، خیابان ظفر، خیابان مصدق (نفت) شمالی، کوچه دامغانی، پلاک۳۸، واحد ۲

بهترین وکیل در تهران

چگونه بهترین وکیل در تهران را پیدا کنیم؟

در شهر تهران وکلای بسیاری مشغول یه فعالیت هستند که در زمینه‌ های مختلف وکالت می‌ کنند. انتخاب بهترین وکیل متناسب با شرایط در شهر تهران ساده‌ تر است.

زیرا گستره انتخاب بسیار بزرگ است. یکی از راه‌ های پیشنهادی برای انتخاب بهترین وکیل، مراجعه به موسسات حقوقی است. موسسات حقوقی معمولا با تعداد وکلای بسیاری به همکاری می‌ پردازند و در هر حوزه‌ ای می‌ توانند چندین گزینه را به شما معرفی کنند.

بهترین وکیل تهران متناسب با شرایط شما فردی است که در حوزه موضوع شما پرونده‌ های متعددی را در شهر تهران انجام داده باشد پروانه وکالت وی متعلق به شهر تهران باشد، حق الوکاله مناسبی را متناسب با شرایط پرونده و توان مالی شما پیشنهاد دهد و با شرایط حاکم بر محاکم قضایی تهران آشنایی کامل داشته باشد.

موسسه حقوقی داوری بین الملل صلح صدرا دارای وکلای باتجربه و کاربلد در سطح تهران می باشد.

چنانچه به دنبال بهترین وکیل در تهران هستید که در انواع پرونده های حقوقی و کیفری همچون طلاق، دریافت نفقه، ارث، قتل، زنا، فروش ملک مشاعی، کلاهبرداری، سرقت و … دارای تجربه و کارنامه درخشان باشد، ما وکلای متخصص موسسه حقوقی صلح صدرا با مدیریت مسعود اسلامی مهر (بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران) را به شما معرفی می نماییم. تیم حرفه ای صلح صدرا تشکیل شده از بهترین وکلای پایه یک دادگستری تهران که در آزمون سخت وکالت رتبه خوبی را کسب نمودند و با تکیه بر تجربه و علم و دانش خود دلسوزانه، بهترین راهکار و مشاوره را به موکلان خود ارائه می دهد.

ویژگی های وکلای موسسه حقوقی صلح صدرا

  •  دلسوزی و احساس مسولیت یک وکیل برای انجام و پیشبرد سریع امور موکل خود
  •  بررسی دقیق پرونده برای اطلاع از جوانب و جزئیات کامل پرونده حقوقی
  •  وکیل هم مثل پزشک باید امانت دار و محرم اسرار اطلاعات شخصی پرونده موکل خود باشد.
  •  تخصص بالای وکیل پایه یک دادگستری و تجربه وکیل درمیزان پرونده های موفق او
  •  صداقت در امر وکالت و راستگویی وکیل
  •  اطلاع رسانی دقیق به موکلین در مدت زمان انجام پرونده
  •  یک وکیل با روابط عمومی قوی
  •  سرعت بالا دربررسی پرونده
  •  بروز بودن وکیل در تبصره ها وماده قانونی ها
  •  جلوگیری از اشتباهات سهوی موکلین در مدت پیشبرد پرونده و در نهایت جلوگیری از بروز خسارات به آنها با وکلای تیز هوش و دقیق
  •  دفاع شایسته و بایسته از موکل

انتخاب بهترین وکیل در تهران

شما هم شاید جزو افرادی هستید که همواره در دعاوی مختلف به دنبال بهترین وکیل در تهران بوده اید. با توجه به شرایط اقتصادی و فرهنگی کمتر افرادی را می بینیم که درگیر پرونده های قضایی نباشند. برای هر شخصی امکان بوجود آمدن مشکلات در زندگی وجود دارد. که باید طی مراحل قانونی مشکلات خود را حل نماید. همچنین افراد برای سهولت کارشان و طی شدن پرونده خود همواره می خواهند، پرونده خود را به بهترین وکیل تهران بسپارند.

دفتر وکالت صلح صدرا در تهران همواره معتقد بوده است که برای بهترین وکیل در تهران بودن نیاز است در همه حال موکل را درک نموده و با صداقت و پشتکار به پرونده وی رسیدگی شود. گروه وکلای صلح صدرا با دارا بودن وکیل های متخصص و با تجربه در دپارتمان های گوناگون مانند چک، طلاق، مهریه و ده ها مورد دیگر می تواند پرونده حقوقی شما را در زمانی کم به نتیجه برساند.

برای مشاوره با بهترین وکیل سرقفلی در تهران، بهترین وکیل ارث و وصیت نامه در تهران و وکیل ملکی در ظفر با شماره تماس زیر تماس حاصل فرمایید.

 بهترین موسسه حقوقی در تهران

بهترین موسسه حقوقی، موسسه ای است که در صورت بررسی مشکل حقوقی موکل و ارزیابی همه جانبه آن پس از مطالعه پرونده متوجه شود امکان انجام وکالت وجود ندارد. و یا درصد پایینی احتمال موفقیت پرونده هست از گرفتن پرونده صرف نظر نمود و باعث ضرر به مال و وقت موکل نمی شود.
خوشبختانه امروزه با تاسیس موسسات حقوقی رسیدگی به پرونده موکلان خیلی تخصصی تر و با استفاده از نظر چندین وکیل متخصص مورد بررسی و اقدام حقوقی قرار می گیرد.

روند کار دفتر وکالت صلح صدرا در تهران

روند همگی امور در دفتر وکالت در راستای تحقق عدالت و مصلحت موکلان است. در دفتر وکالت لازم است یک سند عادی یا غیر رسمی و یا یک سند رسمی به عنوان وکالت‌نامه از جانب موکل به وکیل داده شود تا انجام امور اداری، حقوقی و معاملات از جانب وکیل برای موکل ممکن شود.
 
حرفه وکیل چه در دفتر وکالت در تهران و چه در هر جای دیگر، یکسان است و همگی وکلا ابزار قانونی مشابهی را در اختیار دارند؛ این ابزار همان متن قوانین و اسنادی است که رسیدگی به امور حقوقی را ممکن می‌سازد. بعد از مراجعه به وکیل و تنظیم اسناد لازم، وکلا روند رسیدگی، پیگیری و حل پرونده‌های حقوقی را آغاز می‌کنند و تا آخرین مرحله و دسترسی به بهترین نتیجه ممکن، این فعالیت ادامه می‌یابد.

موسسه حقوقی صلح صدرا در تهران

بهترین وکیل تهران را می توان صفت وکلایی دانست که علاوه بر دانش کافی در زمینه علم حقوق و تسلّط بر فنون و شیوۀ دفاع در دادگاه، متعهد به داشتن صداقت در برابر موکل خود باشد. و البته بهترین وکیل در تهران می بایست با استفاده از هر دستاویز ممکنی درصدد گرفتن بهترین نتیجه در پرونده ای که عهده دار دفاع از آن است باشد.
 
گروه وکلای صلح صدرا در تهران وکلایی را در تیم حقوقی خود به خدمت گرفته که علاوه بر ویژگی های مذکور، سابقۀ بسیار درخشانی را از خود به جای گذاشته و از هیچ گونه تلاشی برای کسب موفقیت در حرفۀ خود دریغ نمی کنند. ناگفته نماند به علت کم بودن فاصله بین شهرهای کرج و تهران، در صورتی که دعوایی از حساسیت بسیار بالایی برخوردار باشد. و شما تمایل به داشتن بهترین وکیل در کرج باشید می توانید با ما تماس گرفته تا در این مورد شما را به نحو احسن راهنمایی کنیم.
 
رعایت امانت در جریان انجام امور موضوع وکالت نیز، مانند اصل تعهد به صداقت یکی از تعهدات قانونی بهترین وکیل تهران در برابر موکل است. وفق ماده ۶۶۷ قانون مدنی، بهترین وکیل باید رعایت غبطه و صلاح موکل خود را بنماید. بنابراین در مواردی که وکیل حتی اختیار مصالحه و سازش را هم از موکل خود در تعقیب یک دعوی، کسب نموده باشد، این اختیار بطور ضمنی مقید به لزوم رعایت مصلحت موکل خواهد بود.

آدرس: تهران، خیابان ظفر، خیابان مصدق (نفت) شمالی، کوچه دامغانی، پلاک۳۸، واحد ۲

تلفن های ثابت:

۰۲۱۲۶۴۱۳۷۶۶ – ۰۲۱۲۶۴۱۳۱۱۲

۰۲۱۲۲۲۲۱۸۶۷ – ۰۲۱۲۶۴۱۳۷۶۳

تلفن های همراه:

۰۹۱۲۱۹۳۲۴۲۸

وکلای گروه حقوقی صلح صدرا

وکیل ملکی در تهران - مسعود اسلامی مهر

مسعود اسلامی مهر

کارشناس ارشد حقوق خصوصی
وکیل دادگستری

وکیل ملکی در تهران - زهرا ایزدی فر

زهرا ایزدی فر

کارشناس ارشد حقوق بین الملل وکیل دادگستری

وکیل ملکی در تهران - منا ترابی - صلح صدرا

مونا ترابی

کارشناس ارشد حقوق خصوصی
وکیل پایه یک دادگستری

وکیل ملکی در تهران - بهاره فیض - صلح صدرا

بهاره فیض 

وکیل پایه یک دادگستری و کارشناس ارشد حقوق

۱ نظر

  • من برای مشکل ملکم اومدم موسسه صلح صدرا و واقعا وکیل ملکی خوبی رو دارید و تونست مشکلم رو حل کنه سپاس از شما و زحماتتون

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقالات مرتبط